| Sendt: 26 Marts 2010 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er på udkig efter en Surround receiver. Jeg er ret ny i dette område, og håber derfor at nogen af jer med lidt mere erfaring, kan hjælpe mig lidt på vej. Da rummet er af begrænset størrelse, har jeg valgt at lave et setup med nogle satellit-højttaler, samt en sub. Muligt at jeg skifter min front og center på et senere tidspunkt (dog stadigvæk af en begrænset størrelse), men som det er nu, så skal jeg i første omgang have fat i en receiver. Jeg er blevet præsenteret for NAD T747 og en Pioneer (kan ikke lige huske hvilken model).. NAD T747 synes jeg spillede glimrende, men selvom det selvfølgelig ikke er det vigtigste, så synes jeg den er utrolig kedelig at se på. Min oplevelse af Pioneer blev lidt ødelagt en uinspireret sælger (han må havde haft en dårlig dag, for normalt bliver man da mødt med stor entusiasme i hifi-butikker), så jeg er stadigvæk langt fra et køb.
Jeg har fastlagt et budget på max. 8000 kr. Selvom det selvfølgelig ikke er optimalt, så vil en Surround receiver med acceptable muligheder for stereo være at fortrække. Så må den gerne være brugervenlig, og let at sætte op..
Nogen forslag? - På forhånd tak for hjælpen!
|