| Sendt: 01 Marts 2010 kl. 08:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Jeg har netop fået en ny lejlighed, og har nu fået masser af plads til at udsmykke den med diverse detaljer. Pga. en større stue, kan jeg nu høre at lyden fra mit 42" tv alene (indbyggede højtalere), forsvinder ud i rummet.
Jeg kunne derfor godt tænke mig at få opsat et surroundsound system eller en slags hjemmebiograf. Jeg har selv søgt lidt på nettet, men da jeg aldrig har haft sådan et system før - er jeg nervøs for at bruge penge på noget som ikke er ordentligt. Jeg kender ikke alle de forskellige betegnelser/muligheder og "faldgruber" som der kunne være i forbindelse med køb af sådan et system.
Men de ønsker jeg har til det, er at det skal være 5.1 lyd, og at selve højtalerne gerne må være små + trådlåse, som kan hænges op i hvert hjørne af stuen. Hvis i mener at gulvhøjtalere er lige så gode/bedre, så er dette også fint. Systemet skal bruges primært til afspilning af DVD'er, almindelig lyd fra TV'et samt musikafspilning.
Prismæssigt skal det helst være inde for 6.000-7.000 kr. Hvis i har brug for flere detaljer, så bare spørg! Håber i vil hjælpe mig. :)
|