Sendt: 23 Februar 2010 kl. 15:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej HIFI4ALL!
Jeg er ny på forummet, men har læst lidt, og er kommet frem til at dette er den rigtige sektion at skrive om mit problem i.
Jeg har for nyligt sat en projektor op, som jeg kun havde i hensigt til at bruge på film og spil, hvilket også virker glimrende.
Men da jeg godt kan lide at se fodbold, hvilket damen ikke kan, er der tit kamp om fjernbetjeningen i stuen. Så derfor vil jeg høre hvordan jeg får mit antennesignal ud på min projektor.
Jeg har fået afvide at man kan gøre det via en VHS-maskine, hvilket jeg så har forsøgt men som ikke går særlig godt. :(
Jeg har kørt et antennekabel fra mit antennestik og over i VHS-maskinen - hvorefter jeg har sat sådan et scartstik i VHS'en hvor der er de 3 farvede hunstik, hvid, rød og gul, hvor jeg så har kørt et composite kabel fra det gule hunstik, og direkte i projektoren.
Jeg har så kørt lydkablerne i en forstærker.
Her er mit problem så:
Jeg kan sagtens høre lyden fra alle kanalerne, men det er som om at projektoren ikke kan finde VHS'en, for der kommer ik noget billed + projektoren skriver at der ikke er noget tilsluttet.
Jeg har fælles antenne.
Håber i kan og vil hjælpe hurtigst muligt.
Mvh Mallestar...
|