|
Hej..
jeg har også kigget på den nad T737 og den vil jeg sige du skal holde dig væk fra.! surrounden lyder godt men ligeså snart det hedder stereo så tænker man: hva fanden har jeg købt?! når den lyder sådan i stereo (af l**t til) vil jeg ikke købe det fordi cd'er ikke er sat op til DTS-HD og de formater. så lad vær. :) men når jeg nu har afvist den så kommer jeg gerne med forslag.
Forstærker:
Harman/kardon AVR 255 - 4000 kr.
Cayin DP12EX - 4000 Kr. (Brugt men med rigtige watt - 6x250 i 4 ohm og 6x135 i 8 ohm) men genial kan godt anbefale og rigtig god i både surround og stereo
Pioneer VSA-E08 - 4000 kr. (Brugt men med rigtie watt - 7x130 i 8 ohm mener jeg ) men genial kan godt anbefale
Højtaler:
JBL CS 1500 - 6500 kr. Faktisk halv pris (se side) http://www.cinemagic.dk/shop/jbl-cs-1500-700p.html
Infinity (kappa modeller) sindsyg god højtaler fås fra 1700-7000 kr. alt efter model. (Brugt men det værd enda meget)
Afspiller:
Der vil jeg forslå at købe en brugt Rotel afspiller. de ligger fra 995 - 3000 kr. og de er bare gode og der har nyprisen på mange været omkring de 10,000 kr. og jeg selv har gjort det og det er noget af der klogeste jeg har gjort indenfor afpiller.
Håber det hjalp men spørg mig hvis du vil vide mere om det jeg har anbefalet til dig.
|