dennis nordjyll - Det vil sige, hvis jeg vil dæmpe, subben, så er dette ikke den optimale måde.
mener ellers jeg skriver at det er en effektiv måde at dæmpe vibrationer til gulvet.
Hvis den står over 67 db. ved 15 htz. kan man høre at selve subben ryster, er dette normalt?
nej det skulle den helst ikke men nu er 15hz osse lige lavt. Mange andre ting i rummet står nok osse og klaprer hvis du sender et test-signal igennem ned gennem frekvenserne.Prøv at eliminere alt hvad du finder der rasler i hele rummet. Feks et Barskab.
Var ved at prøve, at indstille, subben, igår, kan, se jeg har store problemer omkring 15-45 hz. den peaker, helt, vildt, har dæmpet, den ved 25 hz. over 13db. Jeg kan ikke rigtig, flytte rundt på subben. Desuden, er der dæmpet, ved 15 og 20. Og jeg har sat subsonic frekvensen på 35 og subsonic slope på 24.
omflytning af subben, men det var ikke en mulighed. Flyt rundt på møblerne i stuen, køb et perser-tæppe til sofagruppen. Skru ned for subbens niveau iforhold til fronthøjtalerne.
|