| Forfatter |
|
Krudtbaronen Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2010 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 22 Januar 2010 kl. 00:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg står og skal købe lidt lyd til hjemmet. Har kigget på Bose. Mere specifikt denne:  tv/hjemmebiograf/BOSECINEMGS/bose-cinemate-gs">
Er det pengene værd?
Til at starte med skal de bare sættes til mit Yamaha PianoCraft dvd/cd anlæg. Havde osse tænkt mig at de skulle kunne sættes til min com så jeg
kan høre lidt musik.
Er helt ny i faget. Så vil være rigtig glad for lidt hjælp.
På forhånd tak. __________________ Krudtbaronen
|
| Til top |
|
| |
mollecon Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4790
|
| Sendt: 22 Januar 2010 kl. 03:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dit link fungerer ikke . Generelt står Bose ikke øverst på popularitetsskalaen hos de mere lydbevidste - det har visse mangler, som lydentusiaster ikke tilgiver. Ud over det med manglerne, synes jeg personligt, at det er for dyrt i forhold til, hvad det tilbyder. Mange mere 'almindelige' lyttere lader til at have glæde af Bose, og fred være med det.
Rent konkret skal du sikre dig, at anlægget har de fornødne stik/forbindelser til dine behov.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 22 Januar 2010 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm... Fair nok. Som sagt, jeg kender ikke rigtigt noget til markedet. Så hvis du har andre forslag, til hvad jeg evt kan bruge, så kom gerne med
det. Jeg lytter til alt. :-)
Jeg har desværre ikke tid til at søge rundt herinde og læse om alt. Så Jeg bliver nødt til at lytte til folks erfaringer. Håber at folk kan bære over med
min "dovenskab" :-)
__________________ Krudtbaronen
|
| Til top |
|
| |
mollecon Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Januar 2010 kl. 06:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Britiske KEF kunne være en mulighed.
|
| Til top |
|
| |
Imbalance Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 813
|
| Sendt: 24 Januar 2010 kl. 07:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Molle har skrevet du skal holde dig fra Bose, og B@O ligeså.. Bose GSVi skal finde et alternativ i 5-7000krs klassen? Skal de være småt og smart? Skal det gemmes væk, eller hænges op på væggen? Hvem har bukserne på? Dynaudio Sat42Måske lidt døde i sværen med Yamahaen, og kan godt lide noget effekt pga den lave følsomhed.. Hvis puteren skal tilsluttes er det enten digital overførsel via usb, eller analog jack til phono som den trælse løsning, få mærker sælger en samlt ht/anlægs løsning her, men en opgradering af Yamaha altien'en kunne evt klares med en receiver med digital indgang eller ligende...
__________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 24 Januar 2010 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det skal ikke være gulv højtalere. Regner med at hænge dem op. Afhængigt af hvad det ender med. Jeg kunne egentlig godt tænke mig at de ikke
var så store. Men ikke hvis det får alt for stor bekostning for lyden. Jeg vil hellere have god lyd end små smarte højtalere. I øvrigt så skal de
udelukkende bruges til film/tv. Jeg finder noget seperat til min computer. Også her må i gerne komme med forslag til hvad der kan bruges til at få
en god lyd. Et 2.1 sæt. Budget: 2-3000 kr.
Og det er mig der har bukserne på. :-)
Det er så min plan stille og roligt at købe forstærker og en ordentlig DVD løbende. Men lige nu og her kun højtalere med god lyd. :-)
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 24 Januar 2010 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kunne man evt købe et par SCANDYNA Micropod SE + Sub pg smide til computeren? Eller fåes der et bedre alternativ til samme penge?
|
| Til top |
|
| |
Bolther Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2010 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 50
|
| Sendt: 01 Februar 2010 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et kort svar på dit spørgsmål, er det pengene værd : Nej!.
Jeg har selv investeret i ovennævnte Bose-system, og det gør det bare ikke for mig. Så nu skal det skiftes ud, så har da et til salg hvis det har interesse
|
| Til top |
|
| |
mollecon Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 02:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bolther, det er desværre 'forbudt' at promovere salg på de almindelige forum - der er en annonceringsmulighed tilknyttet dette site, brug det. Og send en privat meddelelse til Krudtbaronen, det kan du gøre direkte herfra .
|
| Til top |
|
| |