Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. maj 2024 | 21:02   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til nyheder
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til nyheder
Emne Emne: Lexicon BD-30 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
RAZZER
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Maj 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 803
Sendt: 19 Januar 2010 kl. 02:34 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:
RAZZER skrev:
p.las skrev:
RAZZER skrev:
p.las skrev:
Ronin skrev:
kim olsen skrev:

Otto fra AV Precision har tidligere givet en længere forklaring, der er to scaler/video chips tilfælles, og så er det vist også det eneste de to har til fælles. (hvis jeg har forstået ham rigtigt)

Jeg er dog overrasket over at den ikke er lige så dyr som lexicon plejer at være, men det er vist også første, eneste og sidste gang at jeg undre mig offentligt over den slags

Men det interessante er nok snarere hvordan sådan en svend lyder som cdafspiller?

Det er lidt mere end to scaler/video-chips, de har til fælles, hvis man skal tro hvad der efterhånden skrives rundt omkring.

Jeg vil bide spids på at drevet er det samme, og det samme med meget mere af maskinen end man lige vil være ved. Der er for mange ting på maskinen, der går igen fra Oppo´en til at det blot er et tilfælde. Sjovt nok er der ingen der har haft travlt med at vise billeder af indmaden endnu!

Hvis det er det samme som med RT-10 og RT-20, så var der tale om to re-badgede Marantz-maskiner, som så var "tilpasset" Lexicon-regi. Ikke en skidt ting, men da udgangspunktet i forvejen var en af de bedste DVD-maskiner på markedet på tidspunktet, så var vejen jo også lagt.

Kigger man billederne efter, så er det ikke rocket-science, man har været ude i - selv ferrit-kernen på netledningen sidder samme sted. Man har tilføjet et par ekstra tilslutningsmuligheder (AES/EBU og amerikanske komponent-tilslutninger), men ellers så er der ikke meget nyt under hjelmen.

Man har tidligere gjort det samme hvor man tog en Harman/Kardon AVR-745 og gav den en Lexicon-front og en anden trafo og kaldte den RV-5. Det skal så siges at ændringen i strømforsyningen ligeledes har ændret lyden en smule til det bedre, men der er ikke en verden til forskel - og jeg har hørt dem mod hinanden.

Det er nok ikke helt den form for egenudvikling, som nogle ville forvente, når man tager forskellen på prisskiltet i betragtning

 

ud over strømforsyningen, er der bla andre da konvertere.Processoren er også noget kraftigere. logic7 er også en anden udgave end den som H/K bruger. layoutet er det samme. men de ændringer der er ,er da ret så vigtige for lyden



Jeg har som sagt den RT-20 og har altid gerne have ville vide hvor mange forskelle der er på den og Marantz 9600? Er du sikker på strømforsyningen er ændret og hvilke DA/konvertere bruger de 2 modeller og er dem i lexiconens overhovedet bedre. Jeg synes maskine spiller rigtigt godt, har selv købt den brugt så har heldigvis ikke givet de det 50000. Uanset hvad så tror jeg næppe de få modifikationer retfærdigør sådan en kæmpe prisforskel 

jeg tænker på rv-5 recieveren

forskellen på prisen kan aldrig retfærdiggøres. specielt ikke når man kigger på komponenterne.



Ok - men er der alligevel nogle som kan forklare forskellene mellem RT-20 og 9600?

Sansynligvis ingen - udover en balanceret AES/EBU-digital udgang! Jeg har ikke kunnet finde forskelle nogle steder, komponentmæssigt set!

Og set i lyset af historien om Oppo´en, tror jeg næppe at man skal forvente at finde forskelle!



Skal den ikke have en anden opbygning, hvis den skal være "rigtig" balanceret, det er den måske heller ikke. Ellers synes jeg den lyder super godt, men marantzen ville måske lyder lige "super godt" Vanvittigt, hvis det er tilfældet der ingen forskel er udover xlr digi out, kostede jo 50k fra ny af (jeg købte dog som demo i england) og marantzen 16-18000.

 
Til top Vis RAZZER's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RAZZER
 
Hurin
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 April 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 465
Sendt: 19 Januar 2010 kl. 17:27 | IP-adresse registreret  

The Elite skrev:
Det er FANDME et fedt apparat. Noget jeg synes Lexicon gør bedre end andre producenter(selvfølgelig mange andre ting også) er deres design. Jeg synes simpelthen det er verdensklasse. Har en kammerat der har bestilt den Lexicon bluray  Så nu har han Lexicon overalt - Lexicon MC12B HD EQ - Lexicon ZX7 - Lexicon DVD - Lexicon BD30 (den er blevet udskiftet med OPPOén) Hvem sagde kongesetup  Det rykker   Det bliver guf at høre deres nye bluray.

Jeg har medlidenhed med din kammerat. Det er synd for ham, at han er så dum.

Til top Vis Hurin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hurin
 
Ole_M
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidl. The Elite

Bruger siden: 18 Februar 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1084
Sendt: 19 Januar 2010 kl. 17:47 | IP-adresse registreret  

Ja jeg ska fandme ikke ha en bd30. Ringe af Lexicon. Men det er jo stadig ikke bevist om den er lig Oppo på analogdelen, eller har jeg misforstået noget. Jeg tror nu alligevel ik, at ALT indmaden er 100% lig Oppoén.

Men ja, han må ha følt sig narret, og dog, den passer jo designmæssigt til resten af hans setup

Til top Vis Ole_M's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ole_M
 
p.las
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1271
Sendt: 19 Januar 2010 kl. 18:20 | IP-adresse registreret  

Hurin skrev:

The Elite skrev:
Det er FANDME et fedt apparat. Noget jeg synes Lexicon gør bedre end andre producenter(selvfølgelig mange andre ting også) er deres design. Jeg synes simpelthen det er verdensklasse. Har en kammerat der har bestilt den Lexicon bluray  Så nu har han Lexicon overalt - Lexicon MC12B HD EQ - Lexicon ZX7 - Lexicon DVD - Lexicon BD30 (den er blevet udskiftet med OPPOén) Hvem sagde kongesetup  Det rykker   Det bliver guf at høre deres nye bluray.

Jeg har medlidenhed med din kammerat. Det er synd for ham, at han er så dum.

hvorfor er han dum?. det eneste der er dumt her , er din udtalelse

hvis han vil betale for desinget som måske passer til resten af grejet er det da det han skal gøre

Til top Vis p.las's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af p.las
 
p.las
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1271
Sendt: 19 Januar 2010 kl. 18:22 | IP-adresse registreret  

The Elite skrev:

Ja jeg ska fandme ikke ha en bd30. Ringe af Lexicon. Men det er jo stadig ikke bevist om den er lig Oppo på analogdelen, eller har jeg misforstået noget. Jeg tror nu alligevel ik, at ALT indmaden er 100% lig Oppoén.

Men ja, han må ha følt sig narret, og dog, den passer jo designmæssigt til resten af hans setup

den er 100% identisk.............ja, bortset fra frontplade og noget af chassiet.

Til top Vis p.las's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af p.las
 
Ole_M
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidl. The Elite

Bruger siden: 18 Februar 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1084
Sendt: 19 Januar 2010 kl. 18:37 | IP-adresse registreret  

p.las skrev:
The Elite skrev:

Ja jeg ska fandme ikke ha en bd30. Ringe af Lexicon. Men det er jo stadig ikke bevist om den er lig Oppo på analogdelen, eller har jeg misforstået noget. Jeg tror nu alligevel ik, at ALT indmaden er 100% lig Oppoén.

Men ja, han må ha følt sig narret, og dog, den passer jo designmæssigt til resten af hans setup

den er 100% identisk.............ja, bortset fra frontplade og noget af chassiet.

Hvad synes du om Lexicon´s måde at sende deres første bluray afspiller på markedet på..? Det er måske en ikke skide smart måde rent økonomisk.

Til top Vis Ole_M's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ole_M
 
hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 01 September 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1887
Sendt: 19 Januar 2010 kl. 20:12 | IP-adresse registreret  

Hurin skrev:

The Elite skrev:
Det er FANDME et fedt apparat. Noget jeg synes Lexicon gør bedre end andre producenter(selvfølgelig mange andre ting også) er deres design. Jeg synes simpelthen det er verdensklasse. Har en kammerat der har bestilt den Lexicon bluray  Så nu har han Lexicon overalt - Lexicon MC12B HD EQ - Lexicon ZX7 - Lexicon DVD - Lexicon BD30 (den er blevet udskiftet med OPPOén) Hvem sagde kongesetup  Det rykker   Det bliver guf at høre deres nye bluray.

Jeg har medlidenhed med din kammerat. Det er synd for ham, at han er så dum.

Latterlig kommentar at komme med. Som at sparke på en mand der ligger ned.

Til top Vis hi-sonny-fi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hi-sonny-fi
 
Ole_M
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidl. The Elite

Bruger siden: 18 Februar 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1084
Sendt: 19 Januar 2010 kl. 20:23 | IP-adresse registreret  

hi-sonny-fi skrev:
Hurin skrev:

The Elite skrev:
Det er FANDME et fedt apparat. Noget jeg synes Lexicon gør bedre end andre producenter(selvfølgelig mange andre ting også) er deres design. Jeg synes simpelthen det er verdensklasse. Har en kammerat der har bestilt den Lexicon bluray  Så nu har han Lexicon overalt - Lexicon MC12B HD EQ - Lexicon ZX7 - Lexicon DVD - Lexicon BD30 (den er blevet udskiftet med OPPOén) Hvem sagde kongesetup  Det rykker   Det bliver guf at høre deres nye bluray.

Jeg har medlidenhed med din kammerat. Det er synd for ham, at han er så dum.

Latterlig kommentar at komme med. Som at sparke på en mand der ligger ned.

Jeg tror nu ikke han har fortrudt hans køb overhovedet.

Til top Vis Ole_M's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ole_M
 
hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 01 September 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1887
Sendt: 20 Januar 2010 kl. 01:04 | IP-adresse registreret  

The Elite skrev:
hi-sonny-fi skrev:
Hurin skrev:

The Elite skrev:
Det er FANDME et fedt apparat. Noget jeg synes Lexicon gør bedre end andre producenter(selvfølgelig mange andre ting også) er deres design. Jeg synes simpelthen det er verdensklasse. Har en kammerat der har bestilt den Lexicon bluray  Så nu har han Lexicon overalt - Lexicon MC12B HD EQ - Lexicon ZX7 - Lexicon DVD - Lexicon BD30 (den er blevet udskiftet med OPPOén) Hvem sagde kongesetup  Det rykker   Det bliver guf at høre deres nye bluray.

Jeg har medlidenhed med din kammerat. Det er synd for ham, at han er så dum.

Latterlig kommentar at komme med. Som at sparke på en mand der ligger ned.

Jeg tror nu ikke han har fortrudt hans køb overhovedet.

Det er da dejligt hvis han har det sådan.

Uanset har han stadig en af de bedste Blu Ray afspiller på markedet og i et super flot design.

Til top Vis hi-sonny-fi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hi-sonny-fi
 
Ole_M
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidl. The Elite

Bruger siden: 18 Februar 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1084
Sendt: 20 Januar 2010 kl. 16:19 | IP-adresse registreret  

hi-sonny-fi skrev:
The Elite skrev:
hi-sonny-fi skrev:
Hurin skrev:

The Elite skrev:
Det er FANDME et fedt apparat. Noget jeg synes Lexicon gør bedre end andre producenter(selvfølgelig mange andre ting også) er deres design. Jeg synes simpelthen det er verdensklasse. Har en kammerat der har bestilt den Lexicon bluray  Så nu har han Lexicon overalt - Lexicon MC12B HD EQ - Lexicon ZX7 - Lexicon DVD - Lexicon BD30 (den er blevet udskiftet med OPPOén) Hvem sagde kongesetup  Det rykker   Det bliver guf at høre deres nye bluray.

Jeg har medlidenhed med din kammerat. Det er synd for ham, at han er så dum.

Latterlig kommentar at komme med. Som at sparke på en mand der ligger ned.

Jeg tror nu ikke han har fortrudt hans køb overhovedet.

Det er da dejligt hvis han har det sådan.

Uanset har han stadig en af de bedste Blu Ray afspiller på markedet og i et super flot design.

Ja men synes stadig det er lidt skuffende at Lexicon smider sådan et produkt på markedet. Selvfølgelig er det en af markedets bedste afspillere, men det er måske ikke lige det man havde forventet.

Designet synes jeg til gengæld er langt federe end Oppoén, men naturligvis ikke 22k mere værd.

Til top Vis Ole_M's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ole_M
 
StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 5051
Sendt: 20 Januar 2010 kl. 16:44 | IP-adresse registreret  

Er der nogle der virkelige har købt en Lexicon BD-30, bare for at få Lexicon overalt, og som mene at det er meget bedrer en en Oppo BDP-83, det er jo trods alt tale om en Lexicon, så selvfølgelig er den bedrer end en Oppo    
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 20 Januar 2010 kl. 16:56 | IP-adresse registreret  

Jeg ville godt nok føle mig godt og grundigt gennem pulet i røven, vist jeg havde købt sådan en Lexicon

Det kan simpelthen ikke andet end give et bagslag til Lexicon. De er jo total utroværdige efter sådan et stunt



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 5051
Sendt: 20 Januar 2010 kl. 17:02 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

Jeg ville godt nok føle mig godt og grundigt gennem pulet i røven, vist jeg havde købt sådan en Lexicon

Det kan simpelthen ikke andet end give et bagslag til Lexicon. De er jo total utroværdige efter sådan et stunt


Tro nu ikke at Lexicon har tænkt at trække Lexicon BD-30 ud af marked, ville tro at hardtcore Lexicon kunder, selvfølgelige ville købe den, der er jo også hardtcore B&O kunder, der ikke kunde drømme om at købe andet end B&O, de er total ligeglad med havde det koster, bare der står B&O eller Lexicon på det.
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 20 Januar 2010 kl. 17:11 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
Pierre skrev:

Jeg ville godt nok føle mig godt og grundigt gennem pulet i røven, vist jeg havde købt sådan en Lexicon

Det kan simpelthen ikke andet end give et bagslag til Lexicon. De er jo total utroværdige efter sådan et stunt


Tro nu ikke at Lexicon har tænkt at trække Lexicon BD-30 ud af marked, ville tro at hardtcore Lexicon kunder, selvfølgelige ville købe den, der er jo også hardtcore B&O kunder, der ikke kunde drømme om at købe andet end B&O, de er total ligeglad med havde det koster, bare der står B&O eller Lexicon på det.

Der er jeg så ikke helt enig med dig. Der er STOR forskel på B&O kunder og Lexicon kunder. B&O kunder er generalt ganske alm mennesker der bare vil have et produkt som ser godt ud, er nemt at betjene og holder i mange år.

Lexicon kunder er audiofile og de ved hvad der er godt. Derfor tror jeg også at det vil have konsekvenser for Lexicon. Vist de ikke trækker den tilbage så er de sku for dumme. B&O lavede et ligende stunt for omk et år siden med en Philips dvd/ harddisk optager. De var næsten identiske. Der var 2 ting som skilte sig ud. Andet chassis og mulighed for at betjene den med Boe4. Da det kom frem, blev den hurtigt trukket tilbage



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Ole_M
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidl. The Elite

Bruger siden: 18 Februar 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1084
Sendt: 20 Januar 2010 kl. 17:13 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
Pierre skrev:

Jeg ville godt nok føle mig godt og grundigt gennem pulet i røven, vist jeg havde købt sådan en Lexicon

Det kan simpelthen ikke andet end give et bagslag til Lexicon. De er jo total utroværdige efter sådan et stunt


Tro nu ikke at Lexicon har tænkt at trække Lexicon BD-30 ud af marked, ville tro at hardtcore Lexicon kunder, selvfølgelige ville købe den, der er jo også hardtcore B&O kunder, der ikke kunde drømme om at købe andet end B&O, de er total ligeglad med havde det koster, bare der står B&O eller Lexicon på det.

Ja men nu skal det lige siges, at bd30 er en undtagelse fra ALLE deres andre super gode produkter. Men det her er ikke skide smart. Men jeg er ikke blevet anti-Lexicon pga. bd30. Har hørt flere af deres produkter, og det er virkelig suverænt. Har i hvertfald ikke hørt andre af deres produkter, hvor de har smidt en H/K indeni eksempelvis.

Det er altså gode produkter de laver. Ved ferrari er det jo også mærket du betaler for, og et fedt udseende, ala Lexicon  Men hvis man nu skal se lyst på det, så er det da altid noget de ikke har efterlignet en dårlig afspiller. Oppoén er vel den bedste afspiller på markedet overhovedet pt - eller hvad??

Til top Vis Ole_M's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ole_M
 
StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 5051
Sendt: 20 Januar 2010 kl. 17:27 | IP-adresse registreret  

Man kan ikke sammenligne en Ferrari med Lexicon, da Ferrari selv lave stor set alle delen selv, hvor i mod at både Lexicon og B&O få lavet tinge ude, og så selve tilpasse dem.

Jo der skam en beder BD afspiller end Lexicon BD-30, Det er Oppo BDP-83SE og Oppo BDP-83SE NuForce edition, som er en klasse beder end Lexicon BD-30.
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 20 Januar 2010 kl. 17:32 | IP-adresse registreret  

The Elite skrev:
StarTrek skrev:
Pierre skrev:

Jeg ville godt nok føle mig godt og grundigt gennem pulet i røven, vist jeg havde købt sådan en Lexicon

Det kan simpelthen ikke andet end give et bagslag til Lexicon. De er jo total utroværdige efter sådan et stunt


Tro nu ikke at Lexicon har tænkt at trække Lexicon BD-30 ud af marked, ville tro at hardtcore Lexicon kunder, selvfølgelige ville købe den, der er jo også hardtcore B&O kunder, der ikke kunde drømme om at købe andet end B&O, de er total ligeglad med havde det koster, bare der står B&O eller Lexicon på det.

Men hvis man nu skal se lyst på det, så er det da altid noget de ikke har efterlignet en dårlig afspiller. Oppoén er vel den bedste afspiller på markedet overhovedet pt - eller hvad??

Syntes absolut ikke at man se lyst på at Lexicon prøver på at gennem malke deres kunder på den måde. Det er sku det rene svineri  Havde vi snakket en prisforskel på 3-5K så havde jeg måske kunne forstå det. Et andet chassis og remote styring koster jo også en brøgdel at lave. Men 25.000,- kr`s forskel. Så fortjener Lexicon sku at deres kunder bliver sure og dropper dem



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Ole_M
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidl. The Elite

Bruger siden: 18 Februar 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1084
Sendt: 20 Januar 2010 kl. 17:39 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:
The Elite skrev:
StarTrek skrev:
Pierre skrev:

Jeg ville godt nok føle mig godt og grundigt gennem pulet i røven, vist jeg havde købt sådan en Lexicon

Det kan simpelthen ikke andet end give et bagslag til Lexicon. De er jo total utroværdige efter sådan et stunt


Tro nu ikke at Lexicon har tænkt at trække Lexicon BD-30 ud af marked, ville tro at hardtcore Lexicon kunder, selvfølgelige ville købe den, der er jo også hardtcore B&O kunder, der ikke kunde drømme om at købe andet end B&O, de er total ligeglad med havde det koster, bare der står B&O eller Lexicon på det.

Men hvis man nu skal se lyst på det, så er det da altid noget de ikke har efterlignet en dårlig afspiller. Oppoén er vel den bedste afspiller på markedet overhovedet pt - eller hvad??

Syntes absolut ikke at man se lyst på at Lexicon prøver på at gennem malke deres kunder på den måde. Det er sku det rene svineri  Havde vi snakket en prisforskel på 3-5K så havde jeg måske kunne forstå det. Et andet chassis og remote styring koster jo også en brøgdel at lave. Men 25.000,- kr`s forskel. Så fortjener Lexicon sku at deres kunder bliver sure og dropper dem

Det er jeg så ikke helt enig i. Du får jo et langt pænere design (det kunne jeg ikke forestille mig, at der er særlig mange der er uenige i), men nu tror jeg heller ikke Lexicon´s kundegruppe er fattige studerende eller folk der kun vil lægge 100-200k for et komplet surround anlæg. Så er det jo ikke sikkert de synes 22k (eller 25k) er så altafgørende.

Men jeg er da enig, det her er ikke et fantastisk godt træk. Men det er formentligt et enkeltstående tilfælde. Det er jo den bedste afspiller på markedet sammen med Oppo  Jeg har ikke mistet tilliden til dem overhovedet.

Til top Vis Ole_M's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ole_M
 
StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 5051
Sendt: 20 Januar 2010 kl. 17:41 | IP-adresse registreret  

Nu er det hvis KUN 30.000,- kr. som Lexicon tager mere for BD-30.

Oppo BDP-83, ca. 5.000,- kr.
Lexicon BD-30 35.000,- kr.

Tro nu at faste kunder af Lexicon, selvfølgelige ville købe den.
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek
 
Ole_M
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidl. The Elite

Bruger siden: 18 Februar 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1084
Sendt: 20 Januar 2010 kl. 17:42 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
Nu er det hvis KUN 30.000,- kr. som Lexicon tager mere for BD-30.

Oppo BDP-83, ca. 5.000,- kr.
Lexicon BD-30 35.000,- kr.

Så er den ringere end Oppo SE eller hvad? BD30 koster da kun 30k.

Det tror jeg da. Det vil jeg da selv hvis jeg havde Lexicon resten. Og folk der har penge nok er det nok lidt uinteressant for. Os alm. lønmodtagere er 1000,- mange penge, og 25k rigtig mange penge (for en kopi) MEN, sådan er det ikke alle der har det. Vi skal lige huske at sætte det i relief.

Til top Vis Ole_M's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ole_M
 

<< Forrige Side af 5 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes