| Sendt: 27 November 2009 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej P og velkommen til.
Det lyder da som en helt fornuftig kæreste du har  Jeg vil slutte mig til defac3 og råde dig til at skaffe en ekstra forstærker.
Den eneste måde du får subwoofersignalet ud af forstærkeren er via subwoofer udgangen (som kun er til aktive subs) ELLER ved at sætte forstærkere op til ikke at bruge en sub, så den sender signalet ud til fronterne i stedet. Jeg er ret sikker på det ikke er muligt at kombinere de to løsninger. Oven i dét vil du også ende med at skulle lave noget delfilter halløj for at bil-sub'en kan dele højttalerudgange med de andre højttalere.
Så find en ekstra  Der er i virkeligheden ikke de store krav til den, og du bør sagtens kunne nøjes med en brugt af slagsen. Du kan så selv bestemme om du vil bruge en brugt bilforstærker sammen med en 220v/12v strømforsyning, eller om du vil bruge en alm. Der er frit slag. Kig evt. i den blå avis. Der kan du snildt finde noget til under 1.000,-
Hvis du vil købe nyt, kan du f.eks. købe en som defac3 linker til. Du kan også overveje sådan en lille handy sag her: http://www.tapeconnection.dk/Hifi.aspx?id_category=2&pro duct_number=9002011
Men det korte med det lange er, find en ekstra forstærker 
|