Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 18:37   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Mislyd fra ny H/K AVR 255 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
bimmer07
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2009
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 22 November 2009 kl. 21:52 | IP-adresse registreret  

Hey

Jeg har lige købt mig Harman Kardon's Cineberlin 11bq system, og jeg har haft lidt problemer med det.

Det største/mest irriterende er at recieveren har en mislyd...det klikker simpelthen! Det kommer fra venstre side foran (bag ved standby lampen). Indtil videre er fejlen periodisk, og kommer lidt som det passer den. Der kan gå 6 timer før klik lyden kommer eller 1 times tid... 

Jeg har placeret recieveren i et sofabord, så den står ikke fuldstændigt frit, som de anbefaler i vejldningen, men den er heller ikke lukket helt inde. Det er luft i siderne og lidt bagved, så jeg tror ikke det er varmen, men alligevel tester jeg det, hvor det står helt frit, for at udelukket det..

Er der nogle, som ved mere end jeg, som kan hjælpe?

Jeg har haft et andet problem også, men det er godt nok løst nu.... Men efter jeg havde kørt EzSet/EQ ville revieveren absolut ikke give noget lyd fra sig overhovedet fra nogle af de kilder jeg satte til! Jeg havde næsten opgivet, men besluttede mig så for at køre en EzSet/EQ igen, og så virkede det hele igen...mærkeligt!

Har andre prøvet ligende eller kan forklare det?

Kim
Til top Vis bimmer07's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bimmer07

bimmer07
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2009
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 22 November 2009 kl. 23:27 | IP-adresse registreret  

Nu har den stået helt frit og spillet, og lyden kom efter ca 3 timer... det lyder umiddelbart som en blæser, der ikke sidder ordentligt eller ligende...
Hvis træder lidt hårdt i gulvet ved siden af recieveren "hopper" klik lyden lige en gang. Præcis det samme sker hvis man ryster recieveren forsigtig...

Tyder det ikke på en defekst blæser?
Til top Vis bimmer07's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bimmer07

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes