Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2025 | 22:04   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Amfora Super Service (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Strokes
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 Januar 2009
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 07 November 2009 kl. 23:39 | IP-adresse registreret  

Hej jeg lavet denne tråd fordi jeg synes Troels Fra Amoforamusik fortjener Ros for den service han giver han er venlig rar og meget imøde kommende ikke noget med at prakke mig alt muligt når man så skal købe noget, og jeg fortæller min reference så hjælper med at sætte et setup hvor det lyder som jeg har drømt om i lang tid.JKeg har handlet med Troels fordi man kan stole på ham og han kommer ned til mig og sætter setuppet ind min stue som sagt man skal jo høre det hjemme. Og der var ingen problemer med det. Så kan kun have respekt for Troels jeg håber han læser med i denne tråd for han fortjener alt ros.

mvh

Til top Vis Strokes's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Strokes

ChristianK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 07 November 2009 kl. 23:48 | IP-adresse registreret  

Troels er sq en af de gode! :)
Til top Vis ChristianK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ChristianK

wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 07 November 2009 kl. 23:52 | IP-adresse registreret  

Jeg har også kun positivt at sige om Troels!

Utroligt hjælpsom og nem at tale med. Det er tydeligt, at han udelukkende driver Amfora-musik af ren og skær lidenskab til musik, hifi og god lyd.
Da min Audia Flight One var i Italien for at blive repareret og opgraderet, så var Troels så venlig at tilbyde mig, at låne hans GamuT Si100 og CD3 - velvidende om at jeg ikke skulle købe det. Han mente ikke jeg skulle undvære musikken, indtil jeg fik min egen forstærker igen.

Det kalder jeg god service!

Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle

Strokes
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 08 November 2009 kl. 00:15 | IP-adresse registreret  

Oyster skrev:

Utroligt hjælpsom og nem at tale med. Det er tydeligt, at han udelukkende driver Amfora-musik af ren og skær lidenskab til musik, hifi og god lyd.
Da min Audia Flight One var i Italien for at blive repareret og opgraderet, så var Troels så venlig at tilbyde mig, at låne hans GamuT Si100 og CD3 - velvidende om at jeg ikke skulle købe det. Han mente ikke jeg skulle undvære musikken, indtil jeg fik min egen forstærker igen.

Hejsa jeg kan ikke blive mere enig med jer to jeg har osse været ude for det samme jeg lånte faktisk et sæt højtaler og forstærker ind til det grej jeg har købt landede hos mig, det er sgu service der vil fremad,  og ja han driver da lidenskab og med stor passion.og buy the way han laver p***e go kaffe.

wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 08 November 2009 kl. 00:19 | IP-adresse registreret  

Strokes skrev:
Oyster skrev:

Hejsa jeg kan ikke blive mere enig med jer to jeg har osse været ude for det samme jeg lånte faktisk et sæt højtaler og forstærker ind til det grej jeg har købt landede hos mig, det er sgu service der vil fremad,  og ja han driver da lidenskab og med stor passion.og buy the way han laver p***e go kaffe.

Jeg må blankt erkende, at jeg stadig har til gode, at smage hans kaffe.
Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle

Strokes
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 08 November 2009 kl. 00:22 | IP-adresse registreret  

Så skal du godt nok glæde dig jeg glæder mig vildt meget til han kommer besøger mig for hantager noget godterier med hehe´han tager en Acoustic plan integrert forstærker ved navn hedder den Sitar med og som med følge en Accuphase Dp 500 så ikke dårlig han siger de passer totalt godt sammen med hensyn til synergien så det bliver spændende.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes