Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 22:22   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Højtalere til SONY STR-DA2400ES (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Havok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 November 2009
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 05 November 2009 kl. 17:55 | IP-adresse registreret  

Hej Alle,

Jeg er ret novice når det kommer til hifi så derfor henvender jeg mig herinde i håb om at få nogle gode råd.

Idag har jeg en SONY STR-DA2400ES forstærker og intet andet.

Min forventning til mit fremtidige setup er følgende

• Forstærker : SONY STR-DA2400ES
  • Logitech Squeezebox DUET (Til styring af lyd i flere rum, primært mp3 streaming fra medie server)
  • Højtalere : Stereo evt. med sub. De skal være pæne og små. Jeg har kigget på ArtCoustic og Minipods. (Er klar over pris forskellen! Er der nogle der har erfaring med ArtCoustic?) Jeg leder efter alternative forslag da højtalere er det der driller mig mest. (Store gulvhøjtalere er bandlyst)
  • Sub: Vil gerne høre gode råd til en sub som subliment til de små kompakte speakere jeg leder efter?
  • Surround: Jeg har ikke krav til at setuppet skal kunne afvikle Surround men går man med Minipods eller ArtCoustic Diablo Monitor X2 går jeg ud fra man simpelt kan udvide med enten Micropods eller ArtCoustic Target som Rear enheder.
  • Pladespiller:?

Som sagt vil anlægget primært blive brugt til afspilning af MP3 musik (320kbs), internet radio eller vinyl.

Jeg håber der er nogle der har nogle gode forslag eller råd jeg kan drage nytte af. Som sagt er det primært på højtaler siden jeg har problemer med at finde noget der er pænt men også spiller godt til en rimelig penge.

På forhånd tak

Til top Vis Havok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Havok

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes