Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 17:35   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Onkyo 905 klikker/tænder ikke? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
CosworthDriver
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 29 September 2009 kl. 22:12 | IP-adresse registreret  

Hej

Min 905'er er nu 2 gange begyndt at klikke pludseligt (i strømforsyningen bagerst til venstre i kabinettet) imens den bare har stået slukket. Når den klikker, kan den ikke tændes. Nr. 2 lysdiode i venstre side af fronten (Ready-dioden) blinker bare orange.

Første gang det skete blev strømmen taget fra den og nogle timer senere blev strømmen sat til igen og så virkede den igen.

Nu har den så gjort det igen (ca. 2 uger efter første gang). Jeg har taget strømmen fra den igen nu (og håber, at den virker igen om nogle timer).

Nogen der har erfaring med dette? Skal den reset'es ifølge Troubleshooting guiden bagerst i manualen eller hvad?

Håber nogen kan hjælpe.

Mvh

Tommy

Til top Vis CosworthDriver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CosworthDriver

CosworthDriver
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 December 2009 kl. 11:25 | IP-adresse registreret  

Hej igen

Efter 2½ måned er min 905'er lige kommet retur fra rep. i Tyskland.

Efter jeg har koblet den til igen er jeg rendt ind i nogle problemer.

Jeg kan ikke få subwoofer-preout til at virke længere? Jeg har koblet en Onkyo M5890 effektforstærker til subwoofer udgangen, som er koblet til basenhederne på min fronthøjttalere. Men jeg har afprøvet alle subwoofer-indstillingerne nu og stadig ingen lyd fra basenhederne?

Desuden er min receiver begyndt at give to store "plop" i bassen/subwoofer-kanalen, når jeg slukker for den (imens effektforstærkeren er tændt)?

Skal jeg virkelig til at sende den retur til Tyskland igen, eller har nogen en ide om hvad jeg evt. gør forkert?

Mvh

Tommy

Til top Vis CosworthDriver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CosworthDriver

CosworthDriver
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 December 2009 kl. 11:53 | IP-adresse registreret  

Fejlen er fundet!

Havde fået sat effektforstærkeren til Multi ch istedet for preout. :-)

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes