Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 12:49   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Problem med HDMI PS3 og Marantz SR5003 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
malkavien
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2005
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Sendt: 27 Juli 2009 kl. 13:22 | IP-adresse registreret  

Hej jeg har tilsluttet min PS3 til min reciever Marantz SR5003 med et HDMI kabel og så recieveren med mit fladskærmsfjernsyn Samsung LE32R53B også gennem et HDMI kabel. Det har virket fint indtil for et par dage siden.

Jeg kan sagtens tænde min PS3, men får intet billede samt lyd. Jeg har tjekket indstillingerne på min reciever og der er intet ændret. Den rigtige kanal er valgt og stikkene sidder ordentligt. Recieveren registerer at den modtager et HDMI signal, men den skriver den ingen data modtager fra PS3'en.

Troede det var dårlige kabler, men dette har jeg tjekket og kan heller ikke få det til at virke med andre kabler. Det sjove er dog at hver gang jeg trykker menu på min reciever så, dukker recieverens menu frem på skærmen gennem HDMI, og sjovt nok modtager den nu fint lyd data fra PS3'en, men så snart jeg afslutter reciever menuen, så forsvinder lyden, samt jeg stadig intet billede modtager fra PS3.

Håber nogle kloge hoveder herinde kan komme med nogle løsningsforslag fordi jeg er tabt, som det er ligenu. Har fået det til at virke 2 gange siden det startede efter en masse "fumlen" rundt med indstillinger og kabler, hvorefter det pludselig virkede, men dagen efter er problemet der igen.

Til top Vis malkavien's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af malkavien

Vanderlay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 28 Juli 2009 kl. 11:17 | IP-adresse registreret  

Måske er PS3 ved en fejl blevet indstillet til at outputte billedet via noget andet end HDMI?

Jeg kan ikke lige huske hvordan det er, men jeg ville forsøge at resette PS3 og se, om ikke der kommer billede på.

Jeg har brugt samme kombi af PS3 og SR5003 og aldrig oplevet lignende problemer.
Til top Vis Vanderlay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vanderlay

malkavien
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2005
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 28 Juli 2009 kl. 23:19 | IP-adresse registreret  

Tjaa nu har jeg ihvertfald indleveret min PS3, så må vi se hvad der sker.. Men ellers tak for hjælpen
Til top Vis malkavien's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af malkavien

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes