Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2025 | 20:22   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Dårlige service hos Expert (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
JoLa
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 Juli 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 130
Sendt: 02 Juli 2009 kl. 14:23 | IP-adresse registreret  

Jeg har altid hørt så godt om Expert. Men i går var jeg så inde på Fisketorvet og skulle købe et par hovedtelefoner. Fint nok der lå et par på hylden til en acceptabel pris. Men da jeg skulle betale så kostede de lige pludselig det dobbelte af hvad der stod på prisskiltet. Det gjorde jeg selvfølgelig indsigelser over og den relativt unge ekspedient og undertegnede går hen og tjekker.

Prisskilt og vare er overens, men med en anden pris end den, den gik ind til på kasseapparatet. Han spørger så chefen, som hovmodigt fastslår at det har han ikke tid til, og hvis den er gået ind til en bestemt pris, så er det den der gælder!!! Ikke noget med at undersøge tingene eller at yde lidt kundeservice. Jeg kunne få pengene tilbage og købe et andet sæt eller betale det dobbelte.

Jeg vælger derfor et andet sæt, men ved at tjekke experts hjemmeside, så kan jeg konstatere at de hovedtelefoner jeg først ville købe rent faktisk kostede det, jeg antog de skulle koste. D.v.s chefen kender ikke engang Experts egne priser.

Sendte dem efterfølgende en e-mail om det, men den har de ikke gidet svare på.

Det er eddermane da for ringe. Sidste gang jeg handler der.

Til top Vis JoLa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JoLa
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 02 Juli 2009 kl. 14:29 | IP-adresse registreret  

For det første er det lige lidt for tidligt at skrive at de ikke vil svare på din mail eftersom du først sendte den igår. De skal lige have tid til at læse, undersøge og svare

For det andet så er du sku da heller ikke for kvik (nævnt med et glimt i øjet ) vist du først føler at ekspedienten og chefen ikke giver dig den behandling du forventer, men alligevel køber en vare i butikken.

Så kan ikke forstå meningen med dette indlæg og hvad du gerne vil have ud af det



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
snegom07
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 August 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 223
Sendt: 02 Juli 2009 kl. 15:18 | IP-adresse registreret  

Han vil selvfølgelig havde hovedtelefonerne til den pris som de står til, både i forretningen og

på deres hjemmeside og det kan man da godt forstå, håber at han hører fra Expert idag, men 

jeg tvivler, de har ikke den bedste service, det er sku for dårligt at chefen i forretningen ikke

kender priserne på produkterne, men det er vist meget typisk for Expert, de ved sku ikke en

pind om, hvad de handler med.

Til top Vis snegom07's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af snegom07
 
Acer
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3734
Sendt: 02 Juli 2009 kl. 15:38 | IP-adresse registreret  

Du har ret til at købe varen til den annoncerede pris, uagtet af hvad varen går ind til i kassen. Det er den annoncerede pris der gælder, medmindre der er tale om en åbenlys fejl eks. et TV til 50.000 er annonceret til 399,-. Men er der blot en chance for, at forretningen kunne have annonceret en vare til førpris eks. kr. 1.000,- men tilbudpris kr. 399,- vil den være i orden da du som forbruger er i god tro. Så tilbage til Expert og få handlen til at gå tilbage og køb de hørebøffer du vil have til den rigtige pris    

__________________
Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
Til top Vis Acer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Acer
 
6000JGA
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Maj 2008
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 293
Sendt: 02 Juli 2009 kl. 15:46 | IP-adresse registreret  

JoLa - det var nok ikke for klogt gjort af dig  men altså det har vi alle prøvet. lige meget med det.

det er mega ringe kundeservice. butikker som tænker penge frem for glade kunder har F***** aldrig været for kvikke oven i da..

Til top Vis 6000JGA's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 6000JGA
 
Rysz
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1445
Sendt: 02 Juli 2009 kl. 23:26 | IP-adresse registreret  

Som allerede nævnt, så har du ret til at købe hovedtelefonen til den annoncerede pris.

Angående det at kende prisen, så har de fleste større butikker op til flere tusinde varenumre at flytte rundt med. Det hænder for de fleste, at man ikke lige kan prisen på et par enkelte af dem.

Bortset fra det, så er det jo ikke sikkert du vil opleve det samme i en anden Expert forretning. Der kan være stor forskel på den service de enkelte butikker yder.

Til top Vis Rysz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rysz
 
Fnulder
Branchemedlem
Branchemedlem

Sælger Fona

Bruger siden: 02 April 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 400
Sendt: 04 Juli 2009 kl. 00:50 | IP-adresse registreret  

JoLa skrev:
D.v.s chefen kender ikke engang Experts egne priser.



Tror ikke du finder en butik hvor chefen kan sige prisen på alt i hovedet Især ikke noget så "småt" som et par høretelefoner
Til top Vis Fnulder's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fnulder
 
bøje
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 550
Sendt: 04 Juli 2009 kl. 01:29 | IP-adresse registreret  

Det er uheldigt at ekspedieten ikke kunne komme igennem til sin chef, og jeg synes du skal kontakte Experts hoved kontor og foreligge dem sagen.

Mit bekendskab til expert er også som du selv skriver positive men det der er da klart  en smutter og Fisketorvet er mig bekendt en tidligere Merlin så de mangler nok stadig lidt træning for at komme op på det nivau jeg kender fra min lokale expert.

Så måske er overskriften lidt hård, der er mange butikker i expert og mange ansatte.

Mvh.

Til top Vis bøje's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bøje
 
gæst
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 September 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 529
Sendt: 04 Juli 2009 kl. 06:53 | IP-adresse registreret  

Det vil være synd at lade sagen ligge. Ring til deres hovedkontor og brok dig eller gå ned i butikken igen.

Det er da fuldstændig ligemeget om medarbejderne, herunder chefen, ikke kan alle priserne i hovedet. Det at chefen ikke engang gider at undersøge produktets pris, eller i det mindste bede kunden om at vente lidt, er fuldstændig under alt kritik. Nogle gange så fatter jeg bare ikke den danske mentalitet.

__________________
Udstyr: lidt af hvert
Til top Vis gæst's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gæst
 
Fnulder
Branchemedlem
Branchemedlem

Sælger Fona

Bruger siden: 02 April 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 400
Sendt: 04 Juli 2009 kl. 18:44 | IP-adresse registreret  

Undre mig altid over hvorfor sådan episoder skal herind? Er det for at hænge en hel kæde ud, bare fordi en medarbejder har været en nød? Eller er
det for at få hjælp?
Eller hvad er lige pointen når man opretter et emne som det her?
Til top Vis Fnulder's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fnulder
 
Acer
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3734
Sendt: 05 Juli 2009 kl. 15:12 | IP-adresse registreret  

Fnulder skrev:
Undre mig altid over hvorfor sådan episoder skal herind? Er det for at hænge en hel kæde ud, bare fordi en medarbejder har været en nød? Eller er
det for at få hjælp?
Eller hvad er lige pointen når man opretter et emne som det her?

Jeg mener ikke man hænger en kæde fordi man oplyser en bruger om at man har ret til at købe varen til den annoncerede pris, uagtet af at ekspedienten åbenbart ikke kender til markedsføringsloven



__________________
Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
Til top Vis Acer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Acer
 
Fnulder
Branchemedlem
Branchemedlem

Sælger Fona

Bruger siden: 02 April 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 400
Sendt: 05 Juli 2009 kl. 17:12 | IP-adresse registreret  

Acer skrev:

Fnulder skrev:
Undre mig altid over hvorfor sådan episoder skal herind? Er det for at hænge en hel kæde ud, bare fordi en
medarbejder har været en nød? Eller er det for at få hjælp? Eller hvad er lige pointen når man opretter et emne som det her?


Jeg mener ikke man hænger en kæde fordi man oplyser en bruger om at man har ret til at købe varen til den annoncerede pris, uagtet af at
ekspedienten åbenbart ikke kender til markedsføringsloven


jojo, men synes nu mere det skinner igennem at Expert som kæde skulle have en sviner, og ikke bare den enkelte medarbejder eller chef
Til top Vis Fnulder's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fnulder
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes