Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2025 | 11:43   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Ang. signal og HT kabler. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Cyber-Frog
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 19 Februar 2004 kl. 17:32 | IP-adresse registreret  

Jeg sad i går og snakkede med en gut ude på skolen om hifi og andre spændene ting, hvorefter samtalen drejede hen mod kabler (farligt område :P) og vi kom til at snakke om hvorfor folk giver flere 1000kr (20K, 30K....40K?) for signal og HT kabler. De kabler der sidder i de enheder der bliver benyttet i systemet er med garenti, i langt de fleste tilfælde, vel ikke kabler til flere 1000kr meteren eller lign.

Hvad skulle det så i teorien hjælpe, det er jo i princippet det samme med netkabler som der bliver snakket om i denne tråd http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=7308 hvor der bliver sagt at det jo ikke nytter noget med bedre kabel mellem enhed og vægstik hvis det i væggen er noget gammelt l**t, og det giver for mig meget mening.

Lige til sidst, lad nu være med at starte med at flame tråden. Det er ikke det den er lavet til, og ødelægger bare det hele - selvom det er et farligt område som sagt.

P.S: Kunne ikke finde andre lign tråde, måske mig der er blind, så det er ikke for at ryske op i gamle diskutioner hvis der har været nogle.

Til top Vis Cyber-Frog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cyber-Frog

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes