Bruger siden: 05 Juli 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 822
Sendt: 18 Marts 2009 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
Hej Jeg har lige mistet alle mine bogmærker i min browser fordi mit windows gik ned, Jeg havde fundet en hjemmeside som solgte Supra PLY 3.4 til 70 svenske kr og havde gratis fragt til DK hembioconsult.se sælger det til samme pris men tager en del i fragt.
Bruger siden: 26 Maj 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 472
Sendt: 22 Marts 2009 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
Mange skandinaviske anmeldere foretrækker Ply 2,0 frem for Ply 3,4. Jeg bruger selv Ply 2,0, og synes det er et fantastisk godt kabel, specielt i diskant og mellemtone, til prisen.
Bruger siden: 05 Juli 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 822
Sendt: 23 Marts 2009 kl. 16:44 | IP-adresse registreret
beta skrev:
Mange skandinaviske anmeldere foretrækker Ply 2,0 frem for Ply 3,4. Jeg bruger selv Ply 2,0, og synes det er et fantastisk godt kabel, specielt i diskant og mellemtone, til prisen.
Med venlig hilsen
Ja det har jeg godt læst, men jeg skal bruge det til intern/tilgang kabel til en subwoofer
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
Sendt: 26 Marts 2009 kl. 08:41 | IP-adresse registreret
beta skrev:
Med venlig hilsen
Hvori består forskellen (hvor kan man læse om det)?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum