Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. maj 2024 | 10:46   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til anmeldelser
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til anmeldelser
Emne Emne: Xavian vs. Acoustic-Force (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
SMAJ
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 April 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 400
Sendt: 09 Marts 2009 kl. 09:29 | IP-adresse registreret  

Fin test

Jeg undrer mig over det dedikerede udstyr der bliver brugt. der stå meridian 557 forforstærker.... menes der ikke effektforstærker?

Til top Vis SMAJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SMAJ
 
Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 August 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3670
Sendt: 09 Marts 2009 kl. 10:05 | IP-adresse registreret  

Der var lige en hovsa der. Det er naturligvis en Meridian 502. Jeg har tidligere haft en Meridian 557, så deraf forvirringen.
Til top Vis Mastervol's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mastervol
 
Acoustic Force
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Acoustic Force

Bruger siden: 09 September 2008
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 14
Sendt: 15 Marts 2009 kl. 20:31 | IP-adresse registreret  

RAZZER skrev:
Jeg må sige mig jeg ærgrer mig over at A force ikke vinder da de arbejder ud fra et super paradigme om mest kvalitet og lyd for pengene, håber en eventuel gentest kunne ske når de har rettet fejlen. ÆV
 

Hejsa

Gentest kan kommme på tale, dog tror vi ikke at det kan blive her. Fejlen er rettet og bare lige for at forklare, drejer det sig om at de nye illuminator enheder flytter så meget mere luft end de gamle revelatorer og derfor er en under dimensionering sket.

Mvh AF

 

 



__________________
Mvh Gert Madsen
Til top Vis Acoustic Force's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Acoustic Force
 
André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2153
Sendt: 16 Marts 2009 kl. 10:11 | IP-adresse registreret  

Acoustic Force skrev:

RAZZER skrev:
Jeg må sige mig jeg ærgrer mig over at A force ikke vinder da de arbejder ud fra et super
paradigme om mest kvalitet og lyd for pengene, håber en eventuel gentest kunne ske når de har rettet fejlen. ÆV
 


Hejsa


Gentest kan kommme på tale, dog tror vi ikke at det kan blive her. Fejlen er rettet og bare lige for at forklare, drejer det sig om at de nye
illuminator enheder flytter så meget mere luft end de gamle revelatorer og derfor er en under dimensionering sket.


Mvh AF


 


 



Gentest ikke engang, hvis det er en fejl i en enhed eller lignende. Så skal testeren give konstruktøren
mulighed for at rette fejlen.Men her må hatten desværre hænge på konstruktøren,her er der en fejl i konstruktionen.

MVH
Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen
 
RAZZER
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Maj 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 803
Sendt: 17 Marts 2009 kl. 01:28 | IP-adresse registreret  

Acoustic Force skrev:

RAZZER skrev:
Jeg må sige mig jeg ærgrer mig over at A force ikke vinder da de arbejder ud fra et super paradigme om mest kvalitet og lyd for pengene, håber en eventuel gentest kunne ske når de har rettet fejlen. ÆV
 

Hejsa

Gentest kan kommme på tale, dog tror vi ikke at det kan blive her. Fejlen er rettet og bare lige for at forklare, drejer det sig om at de nye illuminator enheder flytter så meget mere luft end de gamle revelatorer og derfor er en under dimensionering sket.

Mvh AF

 

 

 

Lyder super og tak for en saglig forklaring, ja så er det jo kun op til hifi4all.dk

Til top Vis RAZZER's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RAZZER
 
Imbalance
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 December 2006
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 813
Sendt: 22 Marts 2009 kl. 14:51 | IP-adresse registreret  

Hey

Jeg har selv haft dem hjemme efter de er blevet tweaket, og de har fået noget at leve af herhjemme uden at sætte 1 ben forkert, det er tydeligt der er en ringradiator og dens kendetegn men aldrig den hyper detalajering som får en til at glemme musikken...

De nye enheder kan spille drønhøjt uden at miste overblikket og basendens ophæng selvom det virker naturstridig at de kan holde til de vilde udsving, men kabinettet har også meget at sige, da enhederne får et godt afsæt her...

Men folk bør som alt andet prøve dem hjemme hos en selv, da det er her man finder ud af om resten af system passer til højttalerens måde at spille på...

Synes lige kassen skulle med, man får ikk pap med her.. ;)



__________________
If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!

Til top Vis Imbalance's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Imbalance
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes