Forfatter |
|
Bitkit Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2009 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 64
|
Sendt: 04 Februar 2009 kl. 01:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg søger et stilrent møbel som dette: http://peecee.dk/upload/view/153165
Det møbel som center'eren højtaleren står på. hvor kan jeg finde noget lign i det stil?
kræv:
Være plads til en playstation 3, og en pioneer receiver VSX-AX5Ai. og en center samme placering til som den på billedet. farven skal helst være sort, enten i har nogle andre ideer, til hvad der falder godt ind til nogle DLS 2stkR55 og 1RC55 i kirsebær farve.
- Har ikke langt et budget, vil se hvad der er af forslag, men helst ikke alt for dyrt. Brugt / nyt. dont care.
|
Til top |
|
|
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
Sendt: 04 Februar 2009 kl. 01:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Nygaard Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 585
|
Sendt: 04 Februar 2009 kl. 05:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som Thue er inde på, så er IKEA ikke noget helt dumt sted, hvis du vil have noget i hæderlig kvalitet til en rigtig god pris. Bevares, vi snakker ikke massivt træ og eksklusiv finish, men til gengæld har de et stort og alsidigt udvalg, og møblerne er altså ikke dyrer end at du kan tillade dig at smide dem ud ad vinduet, hvis du lige pludselig får en anden idé til indretningen.
__________________ Mvh. Henrik Nygaard
|
Til top |
|
|
Tøffe Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 268
|
Sendt: 04 Februar 2009 kl. 07:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med Spectral?? Jeg købte fornylig et spectral bord til min skærm - de forhandles af Expert nede i Aalborg centrum (overfor Salling), men jeg må nok indrømme at det var en lidt ringe service de leverede. Først gav de mig et katalog - så langt så godt, men da jeg bad dem om at finde nogle priser gik de helt i sort - det er vel snart en måned siden at jeg bad om de priser, og jeg har stadig intet hørt, så nu har bestilt det på nettet i UK. Her er et par billeder af dem der var med i finaleheatet hos mig:
Spectral PL 152 BG :

Spectral PL 141 BG :

Spectral's hjemmeside : http://www.spectral.eu/ - De har også en masse løsninger a'la Click møbler og lign.
Mvh
Tøffe
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
Sendt: 04 Februar 2009 kl. 08:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bitkit
Gennem en tid er der på denne tråd samlet inspiration til køb af hifi møbler + div.
TRYK HER.

__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
|
Sendt: 04 Februar 2009 kl. 09:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bitkit! Det møbel du linker til et billede af, jeg har haft et helt magen til i birk/ahorn. Det er fra IKEA. Kostede omkring 3-400,- De laver det bare ikke længere desværre  Man ser dem ind i mellem i KSB. Mvh. Henrik
__________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
Mit Setup - Opdateret 22/1-2009
|
Til top |
|
|
Bitkit Forum Bruger

|
Sendt: 04 Februar 2009 kl. 13:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg takker for jeres hjælp, nu vil jeg prøve at finde noget unikt' som passer til sofa, sofabord, fladskærm, højtaler, receiver, playstation.
|
Til top |
|
|
KimHRasmussen Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 756
|
Sendt: 04 Februar 2009 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her er nogle forslag: De er alle taget fra Bolia.comBillederne gør desværre ikke møblerne megen retfærdighed. De er langt pænere i virkeligheden. Priserne er vidst fra 3-6000 Kr. Det er ganske retfærdigt, for møblerne er både pæne og solide, og man slipper for at betale for en designers navn. EDIT: Man kan åbenbart ikke copy-paste fra Bolia.com. :(
__________________ Mit Surround: SA & Primare.
|
Til top |
|
|
HCC Udelukket fra forum

Tidl. Lydcentrum
Bruger siden: 25 November 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 59
|
Sendt: 04 Februar 2009 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Kenneth_P Branchemedlem

Anmelder i Fidelity og på nomono.dk
Bruger siden: 03 Maj 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 324
|
Sendt: 04 Februar 2009 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Solid-tech Radius. Stilet og rigtig godt for lyden (kan fås i flere varianter!).
www.solid-tech.net - www.medlyd.dk __________________ Mange hilsner,
Kenneth
Skribent/anmelder i Fidelity og på nomono.dk/.se
|
Til top |
|
|
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
Sendt: 04 Februar 2009 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
KimHRasmussen skrev:
Her er nogle forslag: De er alle taget fra Bolia.com
Billederne gør desværre ikke møblerne megen retfærdighed. De er langt pænere i virkeligheden. Priserne er vidst fra 3-6000 Kr. Det er ganske retfærdigt, for møblerne er både pæne og solide, og man slipper for at betale for en designers navn.
EDIT: Man kan åbenbart ikke copy-paste fra Bolia.com. :(
|
|
|
Jeg kan ikke anbefale Bolia.com
Deres finish er virkelig ringe i forhold til prisen. Materialerne fejler intet, men deres finish er simpelthen ikke i orden når deres produkter alligevel koster lidt mere end så meget andet. Så hellere Ikea / Ilva, eller give den fuld skrue med Clic eller lign. __________________ Mvh Thue
|
Til top |
|
|
Bitkit Forum Bruger

|
Sendt: 05 Februar 2009 kl. 00:38 | IP-adresse registreret
|
|
|