| Sendt: 17 Januar 2009 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg er på udkig efter en Receiver til ca. 3000. Jeg er der udover tænk mig og købe 2 ARGON 7240 Senere vil jeg købe baghøjtaler og center. Jeg har en JBL 150w sub,som er ok. Hvilken receiver kan i anbefale.
Jeg er også frisk på og købe brug. Alt hjælp er værdsat
|