PAS PÅ !!!! Køb for 30.000.- og få 8.000 i erstatning.
Hvis man køber produkter hos El-giganten skal man IKKE købe deres tillægsforsikringer fra morderna.
Jeg har købt en plasmaskærm til 28.500.- og betalt 3000.- for en totalforsikring, med 0(nul)kroner i afskrivning, nu er mit fjernsyn gået i stykker, værkstedet total skadet det.
Det gamle var et Philips 42" Plasma i alu-look design, med kvalitets Alu fjernbetjening.
Nu får jeg tilbud et billigt LG/Samsung Plasma i sort eller Philips low price LCD i sort plastik med plastik fjernbetjening. Alle i prisklasen 8000.-.
Philips laver stadig sølvfarvet LCD, med kvalitets fjernbetjening i alu, men det koster hele 20.000.-, men nej nej, det kan man ikke få.
Godt det ikke er her man har sin bil forsikring, køb en Mercedes og få en Skoda igen, de er jo begge 2.0l, så det må være godt nok.
Skal man finde sig i det....ikke mig, men det finder de nok ud af.....
Obs! Hvis du stadig ønsker forsikring... så læs her!!!!!
Tips til hvordan du får din forsikring gratis....
http://blog-dyn.tv2.dk/qunoxx/entry119934.html#commentsform
Se her hvad andre medier skriver om Elgigantens forsikringer....
http://epn.dk/brancher/detail/article1114651.ece
http://www.taenk.dk/?cid=8092
Jesper Boysen råder dog de kunder, der stadig føler sig dårligt behandlet i Elgiganten, til at tage kontakt til den serviceansvarlige eller til varehuschefen i den pågældende Elgigant. Jesper Boysen understreger, at han som direktør står med det endelige ansvar for den gode kundeservice.
Og her er citat fra Elgigantens direktør....
”Skriv en e-mail til mig, så jeg skal sørge for at det bliver fixet,” slutter Jesper Boysen."
Jesper Boysens email er: jesper.boysen@giganten.dk
se mere om historien her...
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=51931& KW=Datashoppen