Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 363
Sendt: 01 Januar 2009 kl. 12:01 | IP-adresse registreret
Hejsa
Har erhvervet mig en PS3 og har lidt problemer med at komme på nettet, da energimidt internet jo kræver et klient program.... Nogen der kan gi en forklaring på hvordan jeg får det til og virke?`
Bruger siden: 14 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2
Sendt: 01 Januar 2009 kl. 13:30 | IP-adresse registreret
på mit kollegie har vi samme problem. men hvis både computer og PS3 sidder bag en roter vil det udaftil fremstå som en computer. og så kan man bruge et klientprogram på computeren til at logge både computer og ps3 på.
Sendt: 01 Januar 2009 kl. 15:45 | IP-adresse registreret
Hvis der sku være andre med samme problem, så kan jeg fortælle at det bare var og bruge pppoe og så taste login oplysninger ind der.... så det kører bare super nu.....
Bruger siden: 18 Juni 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 171
Sendt: 01 Januar 2009 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
BinX skrev:
Hvis der sku være andre med samme problem, så kan jeg fortælle at det bare var og bruge pppoe og så taste login oplysninger ind der.... så det kører bare super nu.....
Men thx for hjælpen :=)
Yup, så let er det :-) Fatter ikke at Energi Midt leverer et program med for at komme på nettet.
Hvordan er det så at være online med en PS 3 ? Er der en rimelig web browser så man f.eks. tjekke sin webmail med den ? Eller er det bare spil?
Sendt: 01 Januar 2009 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
den er skam fin og browse med det er bare lidt besværligt da man skal bruge sit spille pad til og styre musen med.... og billedkvaliteten på nettet er heller ikke helt vild super..... men det virker da.... bruger selv bare den goe gamle pålidelige pc'er
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum