Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2025 | 15:26   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Linn (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 13 December 2008 kl. 11:53 | IP-adresse registreret  

Nu skal jeg spørge om noget. Og det vil muligvis være som at ryste en rød klud foran en tyr for nogen. Men prøv og behersk jer.

Jeg har aldrig hørt så meget som et eneste produkt fra Linn. Og dette er ikke en støttekampagne for salig Jonas Bojer, for dem af Jer der kan huske ham.

Men jeg læste en besøgsartikel i det nyeste High Fidelity fra en som havde et komplet Linn setup.

Og musiksmagen hos denne besøgsperson og de ting der blev skrevet om gengivelsen tiltalte mig lidt.

Jeg ved der har været en pokkers diskussion her på sitet gennem tiderne. Nogen kan godt lide Linn. Men rigtig mange herinde regner Linn blandt det laveste lave.

Men må jeg ikke høre, i en fornuftig og saglig tone, hvad er det med Linn?

Kan det noget? Duer det til noget? Eller er det slet og ret elendigt som mange hævder?

Hvad mener I?

Brian7500

Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500

Peter.C
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 13 December 2008 kl. 12:19 | IP-adresse registreret  

Jeg har hørt lidt hos Scala i århus.

Det jeg har hørt var ok, man skal dog have den store tegnedreng frem før det bliver interessant.

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: København
Sendt: 13 December 2008 kl. 12:55 | IP-adresse registreret  

Jeg gik jo selv over til linn for noget tid siden og det er en en beslutning jeg bliver gladere og gladere for .

Det støreste problem med linn er for mig at høre er deres højtalere og deres strømlinede facade, hvis linn udlukkende demonstrede deres grej på  højtalere fra andre fanrikanter og sælgerne var lidt mere langhårede tror jeg  linn havde et andet ry en det det har hos nogle af de fanatiske hifi nørder.

Linn højtalere er indbegrebet af tynd analytisk lyd hvis du spør mig ,og  noget som de fleset ikke syntes om og derfor misforstås som  hvad  linn eletronik kan.

Men hvis man lytter lidt mere efter fandt jeg ud af at linn spiller melodien og musikken fra for alt, og med et forbavsende stort dynamisk headroom,drive,  og evne til at ikke mudre tingene sammen når musikken tar til.

altsammen  moget som gør musikken comunikerende og musikalsk i mine øre

Jeg fandt ud af at hvis man kombinere linn eletronik med en varm og behaglig højtalere sker der i sandhed magi.

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 13 December 2008 kl. 13:10 | IP-adresse registreret  

harmonic skrev:

Jeg gik jo selv over til linn for noget tid siden og det er en en beslutning jeg bliver gladere og gladere for .

Det støreste problem med linn er for mig at høre er deres højtalere og deres strømlinede facade, hvis linn udlukkende demonstrede deres grej på  højtalere fra andre fanrikanter og sælgerne var lidt mere langhårede tror jeg  linn havde et andet ry en det det har hos nogle af de fanatiske hifi nørder.

Linn højtalere er indbegrebet af tynd analytisk lyd hvis du spør mig ,og  noget som de fleset ikke syntes om og derfor misforstås som  hvad  linn eletronik kan.

Men hvis man lytter lidt mere efter fandt jeg ud af at linn spiller melodien og musikken fra for alt, og med et forbavsende stort dynamisk headroom,drive,  og evne til at ikke mudre tingene sammen når musikken tar til.

altsammen  moget som gør musikken comunikerende og musikalsk i mine øre

Jeg fandt ud af at hvis man kombinere linn eletronik med en varm og behaglig højtalere sker der i sandhed magi.

Vil da også lige komme med min erfaring, har selv haft komplet aktiv system fra linn, syntes selv at det spiller rigtig godt, musikken flyder i rolig og rytmisk på samme tid, mangler dog efter min mening lidt slam/krop når der skal spildes hård rock eller det der er hårdere. Er fuldstændig enig i et deres ht er det svageste led. Kunne sagtens selv finde på at købe linn elektronik igen men vil finde et andet ht fabrikat.

Clinton
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 13 December 2008 kl. 13:17 | IP-adresse registreret  

Hvis Linn bliver parret med de rette højtalere, er der god lyd. Har selv haft aktive Audiovector m3 signature med 3 x Linn Klout og Linn Kairn forforstærker. Jeg har været meget tilfreds.

Jeg kender ikke deres nye forstærkere, så dem kan jeg ikke udtale mig om.

Audiovector M1
Audiovector AV3C
System Audio 1070
Til top Vis Clinton's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clinton

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes