| Sendt: 06 Januar 2009 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kig evt på noget brugt. Der er mange gode til salg herinde og husk det skal være en med god effekt da de højttalere gerne skal have masser af effekt.
__________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|