Sendt: 27 November 2008 kl. 06:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Er der nogen som kan hjælpe mig lidt på vej i denne nye verden af projektorer?
• Jeg har et budget på omkring 10.000,-
• Jeg vil have en projektor, både pga. større billede end min 50'' samt et bedre billede. Min 50'' er af mærket Philips, med et udemærket billede (Plasma, HD ready, 15000:1)... kan det virkelig lade sig gøre at give meget bedre billede på projektor inden for mit budget? Så ja, noget der kan imponere vennerne til de store filmaftener (Braveheart f.eks).
• Et motordreven lærred, med sort kant. Det skal gerne passe til projektoren (F.eks så lærredet ikke er for stort eller lille til det mærke projektor vi nu finder så den ikke kan vise så godt billed på)
Hvad er det "gain" de skriver alle sammen.. nogle har 0,1 andre 1,1 og sidst så jeg en 1,2... hvad er bedst hvor skal den helst ligge?
• Det bedste på markedet til de penge, og det må gerne blive overskridt hvis kvaliteten til næste spring er så meget bedre at det virkelig kan betale sig...
• Det hele må gerne være brugt men jeg vil have garanti på den stadig...
På forhånd man tak
Jesper __________________ Cooler Master CM - ASUS A8N-SLI Premium - AMD Athlon 64 3800+ X2 2GHz 256KB/1MB - 2x1Gb OCz Enhanced Latency - ASUS Extreme N7800GTX 256 MB - WD Raptor 36Gb - Maxtor 200GB
|