| Forfatter |
|
lille_smed Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2602
|
| Sendt: 22 November 2008 kl. 18:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
hejsa
jeg har tænkt på at købe denne forforstærker .. men hvordan spiller den .. er der nogen som kan fortælle mig det .. hvilke fordele og ulemper . den skal bruges til begge dele .. nok mest hifi..
__________________ jeg kan ikke få nok membranareal
|
| Til top |
|
| |
tued Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 208
|
| Sendt: 22 November 2008 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
lille_smed Forum Bruger

|
| Sendt: 22 November 2008 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvordan er lyden med den ken du beskrive den.. syntes ikke jeg kunne finde nogen steder om hvilkr srround muligheder den har kan du sige mig hvad den har .. er der fjernbetjening med. fandt en der er 2,5 år gammel ..til 3700 er det for dyrt til
|
| Til top |
|
| |
tued Forum Bruger

|
| Sendt: 22 November 2008 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
tror at det er en ok pris. Har dog ikke hørt den, men læst en del anmeldelser. Nogle gode andre knap så gode.
Du kan jo altid kontakt vincent dk eller dans hifi. De kan helt sikkert svare på alle dine spørgsmål, men husk at den ikke har digital video - ingen
hdmi..... __________________ Arcam AVR 300, 2-vejs Visaton og U-Frame sub, Mac mini HTPC
|
| Til top |
|
| |
lille_smed Forum Bruger

|
| Sendt: 22 November 2008 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
det ved jeg - det har jeg heller ikke brug for .. ved ikke om jeg skulle vælge en alm forforstærker i steder .. men da jeg så denne tænkre jeg bare om lyden var lige så go i denne som en uden srround for den skal bruges en del til hifi.. hvad syntes du .. bare den har 5,1 dolby og dts...
|
| Til top |
|
| |
tued Forum Bruger

|
| Sendt: 22 November 2008 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis din kilde er digital så er det helt sikkert et godt valg (især til prisen), men hvis den er analog er det måske en god idé at kigge efter
alternativer. Hvor har du i øvrigt fundet den til den pris, hvis man må spørge
Dan's TV & Hifi skriver følgende om C1 som er den samme model du kigger på, bare med balanceret output:
Dans TV & Hifi skrev:
Vincent SAV-C1 er en High-End surround forforstærker med Dolby Digital. Dolby Digital Ex-prologic2-Dts, Dts Ex, Dts Es-
HDCD PCM-24 bit/96 KHZ på alle digitale kredsløb. Vincent SAV-C1 har XLR ind/udgange. Når kun det bedste er godt nok.
|
|
|
Så ja den kan håndtere Dolby Digital og DTS uden problemer. __________________ Arcam AVR 300, 2-vejs Visaton og U-Frame sub, Mac mini HTPC
|
| Til top |
|
| |
lille_smed Forum Bruger

|
| Sendt: 23 November 2008 kl. 09:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
mine kilder er begge dele -- men nok mest digitalt .. jeg høre en del cd .. så med tiden skal jeg havé en go cdafspiller .. så skulle forforstærkeren gerne kunne give go lyd også der .. det er den måske ikke så go til ...
er det mulighdd for at indstille kanalerne .. hver for sig .. hvis med ikke har lydde plads midt i mellem højtalerne .. eller er det kun på de billige forstærker der er sådan noget ...
|
| Til top |
|
| |
tued Forum Bruger

|
| Sendt: 23 November 2008 kl. 11:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
lille_smed skrev:
mine kilder er begge dele -- men nok mest digitalt .. jeg høre en del cd .. så med tiden skal jeg havé en go cdafspiller .. så
skulle forforstærkeren gerne kunne give go lyd også der .. det er den måske ikke så go til ... er det mulighdd for at indstille kanalerne .. hver for
sig .. hvis med ikke har lydde plads midt i mellem højtalerne .. eller er det kun på de billige forstærker der er sådan noget ...
|
|
|
Aner jeg sgu ikke. Som sagt prøv at ringe til Dan's TV & Hifi. De har svarende på dine spørgsmpl, om end ikke bønner __________________ Arcam AVR 300, 2-vejs Visaton og U-Frame sub, Mac mini HTPC
|
| Til top |
|
| |