Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2026 | 13:31   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Ny Receiver stereo eller surround (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Shinobi_DK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2008
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 21 November 2008 kl. 10:58 | IP-adresse registreret  

Hejsa, jeg kunne godt tænke mig at få en surround receiver da jeg lige har købt en ps3, jeg har idag Harman/Kardon 3480 med en dvd 37, og jeg gider ikke bruge flere penge end dem jeg kan få for det, så forventer derfor også at købe brugt.. jeg har fundet nogle som jeg mener kunne være gode, men kunne virkelig godt bruge jeres hjælp, for jeg har egentlig ikke surround endnu, og derfor er hovedårsagen egentlig muligheden for optisk indgang..   de følgene jeg har kigget på er Pioneer VSX-917V, Denon AVR1709, Sony STR DG820 og NAD T744. mener i at nogle af disse forstærkere er lige så gode som 3480'eren?? håber virkelig der er nogen der gider guide mig til det rigtige.. skal jeg bare leve med ps3 analoge lakridskabel og evt undvære surround i fremtiden, eller skal jeg bytte/sælge mig til noget andet? 

PS. jeg har et sæt Concept 8 i front:-)

Til top Vis Shinobi_DK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Shinobi_DK

lille_smed
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2007
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 21 November 2008 kl. 11:16 | IP-adresse registreret  

hejsa .. hvor meget bruger du den forstærker du har dig nu ... .. for ingen af de  forstærker du har skrevet om har så mange krafter som den du vil af med .. og du får ikke meget for dine gamle .. da du kan købe en ny forstærker  til 3000..     hvilke højtaler har du til .????  jeg vil anbafale denne her  den koster ikke meget .. men desværre har den i hdmi ingang... men den er sat ned til halv pris .. denne har vil jeg sige du kan bruge  og måske blive tilfreds ...  men du kan jo ikke spille så højt som før ..
Harman Kardon AVR 135 BK - 50 % NEDSAT

// Variables var avGroups = new Array(); var avCombinations = new Array(); /* COMBINATIONS */ < style> .Variants { } .VariantGroup { } .VariantGroupPosition { list-style-type: none; font: 10pt arial; font-weight : bold; padding-bottom : 0px; margin-left : -30px; } .VariantGroupLabel { font: 8pt arial; font-weight : bold; } .VariantGroupControl { color: blue; } var avNumVariants = 0; var svNumVariants = 0; var loaded = false; if (avNumVariants > 0) { avInitialize(); avSelect('282925025386'); } loaded = true; setTimeout("FormulaCalc()",200);
Producent :
Model
:
AVR 135
Type
:
6.1 kanals A/V receiver
Effekt
:
6 x 40 watt
Dekodere
:
Dolby Digital, Logic 7 og DTS
Digitale indgange
:
2x coaxial, 2x optisk
Analoge indgange
:
5x phono, 5.1 analog, 2x komponent
Digitale udgange
:

Analoge udgange
:

Dimensioner
:
440 mm x 168 mm x 381 mm (9.6 kg)
Farve
:
Sort/sølv
Varenummer : 282925025386
Lagerstatus  : 
Leveringstid  :  Lev. 1-2 dage
Fragtpris  :   
Vejl. udsalgspris  :   4.999,00 DKK
Spar  :   2.500,00 DKK
Pris for 1stk.
2.499,00 DKK

Ønsker du 4 års udvidet garanti
og service?
- Læs mere
< id="PaymentRunTime1" ="calculateInsurance(4);" name="PaymentRunTime" value="4" =""> Ja  < id="PaymentRunTime2" ="calculateInsurance(0);" name="PaymentRunTime" value="0" =""> Nej 
699,00 DKK

< id="amount" ="TextField_ProductInfo" name="AMOUNT" size="3" maxlength="6" value="1" ="text">

< src="http://www.cinemagic.dk/Images/Design/Da/ProductCard/Bt nBuy.gif" ="image">

Pr. måned 109,00

Løbetid  36 mdr.
Vejl. ÅOP 60,39% Omk. 1.425,00 DKK
AVR 135 - en fantastisk surround receiver

Harman Kardon AVR-135 er teknisk baseret på deres legendariske AVR-130 blot med en ny processor samt 6 kanals forstærker.

AVR-135 yder 6x40 Watt i 8 ohm. Format understøttelsen er udvidet med Dolby Digital Ex samt DTS ES.

En super Surround Receiver til prisen - i Harman Kardon`s nye flotte design.

Shinobi_DK
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 November 2008 kl. 11:20 | IP-adresse registreret  

ja det ser ikke dumt ud, men er egentlig fordi at jeg gerne vil have noget andet end hk. tror da godt jeg kan få 4000 for sættet.. er ca 1,5 år gammelt, og har kvitering og kasser.. og der er ikke så meget som en rids i det.. er blevet passet meget på.. der forstærkere som jeg nævte her, ligger i omkring 3000 for en ny.. og tror jeg har brug for alt det power?? bor jo i lejlighed..

Shinobi_DK
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 November 2008 kl. 11:23 | IP-adresse registreret  

og den du har vist her er på 6x40 hvor den med laveste er NAD'en med 5x50.. og tror efter min mening at NAD'en godt kan trække et par concept 8.. men ved det som sagt ikke

AkilleuZ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 21 November 2008 kl. 12:27 | IP-adresse registreret  

Det kan godt være NAD har flere W, men den HK, den lever mere effekt end NAD´en, den har langt større overskud.

Hvad kan det være du vil af med HK?

Til top Vis AkilleuZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AkilleuZ

Shinobi_DK
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 November 2008 kl. 12:38 | IP-adresse registreret  

der er ikke optisk eller hdmi indgang, og så er der ikke muligheden for surround.. men er heller ikke sikker endnu, havde bare den opfattelse at NAD leverede en bedre lyd.. tager jeg helt fejl der.. husk det skal være sammen med concept 8.. har bare ikke været helt tilfreds med lyden på det sidste..:-(

AkilleuZ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 21 November 2008 kl. 13:25 | IP-adresse registreret  

Tror ikke du vil få mere ud af en NAD, tvært imod. Jeg har selv enHK og testede dengang mod en tilsvarende NAD, og jeg var bestemt ikke tilfreds med den, så hellere en Denon.

Jeg tror en HK vil spille godt med Concept 8.

Til top Vis AkilleuZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AkilleuZ

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes