Sendt: 18 November 2008 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Jeg ved godt, dette er et emne, der er og bliver debatteret en del, men nu ville jeg høre omkring mit specifikke tilfælde og mine specifikke behov.
Jeg har planer om at investere i en projektor inden nytår (jeg har på ingen måde sat mig fast på noget bestemt endnu - men med hdmi og nok med et budget på omkring de 10.000 plus/minus), men jeg ville til gengæld være glad for at undgå at skulle have et lærred hængende ned fra loftet - det ser bare ikke særligt godt ud (prove me wrong - please!?).
Hvilke alternativer er der, og hvad er det bedste? Jeg har set lidt herinde på forummet, at der er nogle, der snakker om noget screen goo; nogle, der har 'bygget' deres egne rammer (det ville være rart med nogle detaljerede beskrivelser af disse - gerne med præcise materiale- og metodeangivelser, så det fx er muligt at finde frem til underlag, maling m.m., og hvis muligt, også gerne billeder af, hvordan det ser ud i rummet), og så har jeg selv fundet Vogel's Mighty Brighty Projection Screen Paint på edbpriser.dk (http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=331196& amp;searchArea=products&Soegeord=projection+screen+paint ).
Jeg ser frem til at høre om jeres erfaringer med 'alternative lærreder'.
På forhånd tak.
|