Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2025 | 17:23   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: projekter AN110 for lang stue/lille væg (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Rene-Jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2008
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 17 November 2008 kl. 23:06 | IP-adresse registreret  

Hey...

Har fået mig et lille problem jeg håber i kan hjælpe med. Jeg er den glade ejer af en lg an110 projekter. Jeg bruger projekteren som tv i stuen. Jeg er lige flyttet i ny lejlighed hvor jeg har fået en ret lang men smal stue. når jeg hænger projekteren på ende væggen bliver billedet for stort i forhold til den plads der er på den modsatte væg. Og jeg kan ikke zoome mere ind. Jeg kunne selvfølgelig hænge den ned fra loftet, men så er et ligesom hele idden bag ved projekteren forsvinder, plus at tilslutningerne sidder i bunden, dvs at man får en masse ledninger til at hænge ned midt i det hele. Jeg har tidligere købt et vægbeslag med arm til et fjernsyn  så jeg kunne hive den ud fra væggen, det kunne muligvis være en løsning, men absolut ikke optimal, så efter den her laaaange beskrivelse, er mit spørgsmål: om der nogen der har en idé til hvordan jeg kan få billedet til at passe til væggen, samtidig med at det er en diskret løsning???

Til top Vis Rene-Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rene-Jensen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes