Sendt: 14 November 2008 kl. 23:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå, nu fik jeg så et rigtig godt tilbud som jeg tror jeg vil benytte mig af, men jeg har lidt problemer med at beslutte mig for hvad jeg skal købe. Ifølge Pioneers flinke repræsentant består forskellen i MPEG4 understøttelse, satelit tuneren og LAN understøttelse. Sidstenævnte tror jeg ikke jeg kommer til at benytte mig af, men jeg er ret interesseret i folks mening om den ekstra tuner. Pt. har jeg ikke parabol eller kabel tv, men det er jo helt klart et must med HD kanaler på den skærm, så jeg overvejer nu også at investere i det. Men har jeg overhovedet mulighed for at bruge den indbyggede tuner nu, eller er jeg tvunget ud i at skal have en løs modtager boks?
I den forbindelse kom vi også ind på KRP modellerne. 500A synes jeg er for dyr i forhold til 5090H, som jo stort set er samme produkt. 500M er dog mere interessant, hvis jeg alligevel bliver nødt til at have en ekstern boks til satelitmodtagelse, men er der nogen fordel ved at vælge denne frem for 5090 som, når den tid kommer, nok vil være lettere at sælge igen pga. den indbyggede tuner man får med i prisen?
__________________ Mvh. Henrik Nygaard
|