| Sendt: 02 September 2008 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe, endnu en. der er ikke mange herinde, som har sådan et sæt som du foreslår der. mange herinde ville ikke en gang spytte efter det  de fleste har selv samlet deres surroundsæt. på en eller andet måde. om det så er fra tapeconnection, hifiklubben eller andre steder fra. om man kan købe kvalitets blu-ray afspiller og 7.1 sæt inklusiv receiver til 10k er nok lidt optimistisk. men hvis du er tilfreds med kvaliteten af det sæt, du selv foreslår, så køb det. jeg ville personligt (ikke for at spille højrøvet) ikke købe det. en ide kunne være: ps3 som blu-ray afspiller, den er faktisk ikke så dyr. gør jobbet fint. overveje 5.1 istedet. 10k er ikke meget, hvis man skal have 7 højtalere, receiver, blu-ray afspiller og subwoofer. du kunne evt kigge efter noget brugt, hvis du vil have extra meget for pengene, der er virkelig noget at spare på nogle ting. man kan faktisk godt starte ud uden subwoofer. kan du evt købe senere eller ønske dig den ved en eller anden festlig begivenhed  hvis det er noget som du er interesseret i, så vil jeg da gerne hjælpe dig med gode råd til køb. ligesom mange andre gerne vil herinde. men det der sæt kan vi altså ikke hjælpe med.
|