| Sendt: 01 September 2008 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej StefanR,
Tak for det supersvar - du jo min nye gud herinde hehe...
Jamen budget er alt mellem 5-10.000 kr. så er ikke kræsen med prisen som sådanne. Hvis det kun er en reciever har jeg alle højtalere til dette, da jeg i forvejen har 5.1 lyd system fra yamaha, men med gammeldags optisk + phono. Som sagt vil jeg have det enkelt, altså hdmi hele vejen. Har luret lidt herinde på andre indlæg siden jeg postede mit. Nogen skriver der skal værre en form for bestemt decoder før jeg kan udnytte lyden fuldt ud i hdmi, er der det i den du omtaler?
Angående soundbar - ja ved godt det ikke er super super lyd, som i nok representære mest herinde, men har et super stilrent look, og kun med 2 højtaler i fronten i samarbejde med ambisound som den sender ud. Hele ideen med den nye opgradering, var faktisk for at slippe for mine store gulv yamaha højtaler + mine 5.1 yamaha satalit højtaler. Kan man sætte et billede ind? så kan jeg gøre det så i kan se hvordan det er nu.
|