| Sendt: 27 August 2008 kl. 12:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
For at tage tingene i den rette rækkefølge - var det så ikke værd at vente og se hvordan din nuværende opstilling (inkl. 12 m HDMI kabel) fungerer med 1080p før du begynder at flytte rundt på subwooferen..? Der KAN godt være issues, men ikke nødvendigvis, det afhænger bl.a. af kablets kvalitet og måske hvor mange og hvor skarpe knæk det har... Jeg kører 1080p med et 15 m Supra kabel uden at have haft problemer med det.
Men hvad angår subwooferkabel, så vil den forskel du oplever ved at flytte subwooferen langt overstige forskellen mellem to forskellige kabler (forudsat at de ikke er decideret fejlkonstruerede..! ).
Jeg er dog generelt af den holdning at blot kabler er korrekt dimensionerede og samlede gør det ikke så stor forskel som nogen gerne vil have det til hvilket man vælger (Det er dog som bekendt en sprængfarlig diskussion, let's not go there... ), og dette gælder efter min mening (som du selv er inde på) i endnu højere grad subwooferkablet, da det ikke skal overføre højfrekvente mikrodetaljer ligesom de øvrige. __________________ Pioneer VSX-859 - Carver 753x - Energy RVS - Technics SL-1210mkII/Denon DL110 - Panasonic BD35 - Toshiba HD-XE1 - Pioneer CLD-D704 - LG 50PS8000 - Panasonic AE500
|