| Sendt: 24 August 2008 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg overvejer at skifte lidt ud i mit sys, da det er ved at være gammelt og klodset, men kun hvis det giver et bedre resultat...
Mit sys.
Receiver: Nad t741 + Nad 218 Thx (mener jeg, den er 5x60w) Overvejer skift til Denon 2308
Afspiller: PS3 60gb
Front: Dali 909 - Vil gerne have noget mindre
Center: ældre Jamo - foreslag ønskes
Bag: Ukendt - Foreslag ønskes
Sub: Ingen endnu - gerne have en PV1, men har ikke pt pengene, foreslag til alternativ modtages
|