Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. juni 2026 | 22:57   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Opgrad. eller ej, hjælp!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Thommas
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 April 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 22
Sendt: 24 August 2008 kl. 16:35 | IP-adresse registreret  

Jeg overvejer at skifte lidt ud i mit sys, da det er ved at være gammelt og klodset, men kun hvis det giver et bedre resultat...

Mit sys.

Receiver: Nad t741 + Nad 218 Thx (mener jeg, den er 5x60w) Overvejer skift til Denon 2308

Afspiller: PS3 60gb

Front: Dali 909 - Vil gerne have noget mindre

Center: ældre Jamo - foreslag ønskes

Bag: Ukendt - Foreslag ønskes

Sub: Ingen endnu - gerne have en PV1, men har ikke pt pengene, foreslag til alternativ modtages

Til top Vis Thommas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thommas
 
zirio
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Oktober 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1256
Sendt: 24 August 2008 kl. 20:29 | IP-adresse registreret  

Du bliver nød til at komme med at Budget Thommas. Jeg har en del foreslag, men jeg må have at vide, hvor meget eller hvor lidt ud har at rykke "rundt med".

mvh
Zirio
Til top Vis zirio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zirio
 
DPetersen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 December 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1013
Sendt: 24 August 2008 kl. 21:04 | IP-adresse registreret  

Et forslag kunne være: http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=90421

__________________
M.V.H Dpetersen
Til top Vis DPetersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DPetersen
 
Thommas
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 April 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 22
Sendt: 24 August 2008 kl. 21:10 | IP-adresse registreret  

20k bliver nok budgette, men gerne billigere...
Til top Vis Thommas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thommas
 
DPetersen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 December 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1013
Sendt: 24 August 2008 kl. 21:27 | IP-adresse registreret  

Rotel passer dog bedst sammen med B&W, System Audio, Dynaudio, og Jm-Lab efter min mening.

__________________
M.V.H Dpetersen
Til top Vis DPetersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DPetersen
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes