| Sendt: 23 August 2008 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med Jer Jeg er temmelig meget i vildrede om hvilke ideer/tanker, jeg skal ligge til grund for de produkter jeg skal kigge efter. P.t. har jeg følgende stående på 'hylden', og mine 'krav' er blu-ray og afspilning af de nye HD-lydformater, samt opskalering af SD til HD (1080p). Højtalere: 7.1 Jamo D6 PEX THX Ultra A/V Receiver: Pioneer VSX-D2011-S (4+ år, 7*100w, THX Select) DVD: Marantz DV6600 (720p over HDMI) Som udgangspunkt har jeg 45k, og jeg er ret sikker på, at projektoren bliver en Benq w5000 (17k) - så er der 28k tilbage. Jeg er lidt lun på kombinationen med en Denon DVD-2500BT og så en avenceret preamp processor, og så (for en tid) bruge min Pioneer som effekt (det er vel muligt med 7.1 input???). Tror I Pioneer'en magter opgaven på tilfredsstillende niveau? Derudover kunne det være lækkert med noget DSP-bass-management-grej (Behringer). Alternativt skal jeg gå efter en alt-i-en-kasse som de stor modeller fra Onkyo, Denon m.fl. Sig frem.  /Bellini __________________ Work in progress...
|