| Forfatter |
|
markus Forum Bruger


Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 110
|
| Sendt: 21 August 2008 kl. 08:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg står og skal have en ny reciver har kikket på NAD T744 og denon avr-1708 men vilken er bedst eller skal jeg gå en anden vej ??? den jeg har haft til nu var en Marantz sr6200 som jeg var glad få men den er stået af i souround delen
__________________ du kan se mit udstyr her: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=5211&PN=1
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 21 August 2008 kl. 10:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denon kommer med nye modeller i næste måned!
Men ellers var det da også en mulighed at kigge på Yamaha, Onkyo eller Marantz igen?? __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
NAD-nørd Forum Bruger


Bruger siden: 22 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 228
|
| Sendt: 21 August 2008 kl. 10:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu modsiger jeg jo nok mig selv. Men helt ærligt, så tror jeg også at jeg ville gå efter Marantz igen
|
| Til top |
|
| |
markus Forum Bruger


Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 110
|
| Sendt: 21 August 2008 kl. 16:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Onkyo har jeg kikket på men der kommer vi op i lidt få mange penge, Marantz vi jeg ikke have igen 6år også gå sourround delen i stykker det er ikke godt nok, så vil prøve noget nyt
det skal helst være omkring 3000 bobs Denon helder jeg nok mest til pga. den automatiske opsætning
__________________ du kan se mit udstyr her: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=5211&PN=1
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger


Bruger siden: 18 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2168
|
| Sendt: 21 August 2008 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har haft både NAD og Denon og jeg har valgt denon. Du bør lytte dig frem og se hvilke faciliteter du har behov for og hvilken betjening du bedst kan lide.
__________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
chrfog Forum Bruger


Bruger siden: 21 Juni 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 74
|
| Sendt: 21 August 2008 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvad skal du bruge den til? blu-ray, dvd. måske meget klogt, at tænke på, hvilke indgange/udgange den skal have. jeg kan se, at den denon du kigger på koster 3.300 i hifiklubben. jeg har lige købt en 2308 fra tyske medianess. den kostede 3.400 med fragt og det hele, leveret lige til døren. det er rigtigt, at de nye denon modeller er lige om hjørnet, men de bliver bestemt ikke billige før et stykke tid.
|
| Til top |
|
| |
markus Forum Bruger


Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 110
|
| Sendt: 21 August 2008 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Chrfog
vilken tysk forhandler var det ?????? evt link
__________________ du kan se mit udstyr her: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=5211&PN=1
|
| Til top |
|
| |
chrfog Forum Bruger


Bruger siden: 21 Juni 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 74
|
| Sendt: 21 August 2008 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
markus skrev:
Hej Chrfog
vilken tysk forhandler var det ?????? evt link
|
|
|
forretningendet er sådan lidt dagspriser, nu koster den 418 euro, hvor jeg gav 408 euro. jeg gav i alt 460 euro for forsendelse, kreditkort gebyr og receiver. fragtselskabet UPS kommer med pakken. de siger 3-5 dage for levering, jeg bestilte sent torsdag aften og modtog tirsdag formiddag. så jeg klager ikke
|
| Til top |
|
| |
markus Forum Bruger


Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 110
|
| Sendt: 26 August 2008 kl. 09:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja så er jeg någet frem til der skal spares op og så skal den nye Denon 1909 købes den få også True HD lyd det kommer jeg jo nok til at skal bruge på et tidspunkt
__________________ du kan se mit udstyr her: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=5211&PN=1
|
| Til top |
|
| |
Don_Odal Forum Bruger

Bruger siden: 23 December 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 27 August 2008 kl. 09:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har stået i månedsvis og trippet mellem NAD (hvis stereolyd jeg var vant til, og glad for) og Denon, hvis musik-lyd jeg ikke var vild med, men lydformater og brugervenligheden var i top.
Så tog jeg ud og lyttede til en Onkyo - som jeg aldrig havde drømt om at jeg ville være interesseret i - og tog den med hjem. Gør dig selv en tjeneste - kig andre steder end HFK før du køber!
|
| Til top |
|
| |