Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. juni 2026 | 10:38   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Hjælp, Yamaha Rx-V3800, hvor ??? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
elmfelt
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 69
Sendt: 16 August 2008 kl. 17:17 | IP-adresse registreret  

Hej med jer HIFI Trolde

Hvor i nord Tyskland kan man købe denne reviever billigst ?

På forhånd tak for hjælpen

H. Elmfelt



__________________
I stuen: AV-P. kalibreret Pioneer PDP-428XD, Receiver Yamahe RX-V1800, Blue Ray Yamaha 1900, HDD Panasonic DMR-EH58
Højt. Yamaha 225 PMD Series
I køkken: NAD 325BEE, 525BEE & Dali Elegance.
Til top Vis elmfelt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af elmfelt
 
chrfog
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Juni 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 74
Sendt: 16 August 2008 kl. 17:44 | IP-adresse registreret  

du kan bestille den hjem til dig selv fra tyskland til lidt over 1300 euro. forretningen er cyperport og ligger i berlin, men det er jo ikke ligefrem nordtyskland, men altså lige over 1300 for receiver og forsendelse.
Til top Vis chrfog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chrfog
 
Soffe
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Maj 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 199
Sendt: 25 August 2008 kl. 18:56 | IP-adresse registreret  

Chrfog kan du smide et link til den forhandler ? er lige selv blevet forelsket i den forstærker, og har kigget i andre lande, hvor den var dyrer end i Danmark.

Edit: Jeg fandt forstærkeren på deres hjemmeside til 1311 EURO hvilket er en fornuftig besparelse. Men har du erfaringer i at handle der ? og hvad skal man regne med i transport ?

Til top Vis Soffe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Soffe
 
chrfog
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Juni 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 74
Sendt: 25 August 2008 kl. 22:13 | IP-adresse registreret  

jeg overvejede cyberport, da jeg skulle købe receiver, jeg har læst en masse danske forumtråde igennem, hvor folk siger, at det er en professionel forretning. jeg endte dog med, at købe min receiver hos tyske medianess. som også har fået meget ros på de fora jeg har læst. og også fra min side. god service so far.
på cyberport ser jeg det som 14 euro for forsendelse. og det bliver sendt som standard pakke hos DHL.
hos medianess betalte jeg 41 euro for UPS
så prisen kan man jo ikke klage over.
Til top Vis chrfog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chrfog
 
elmfelt
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 69
Sendt: 27 August 2008 kl. 18:33 | IP-adresse registreret  

Hej

Tak for svarene

Yamaha kommer med nye modeller til oktober

De kommer sjovt nok til at hedde, (RX-V1900 & RX-V3900)

De gamle modeller vil da i givet fald falde i pris da Yamaha har det med at

sælge til samme vejl. pris som de gamle var på da de kom frem, mener jeg at huske

Nå, men hygge 



__________________
I stuen: AV-P. kalibreret Pioneer PDP-428XD, Receiver Yamahe RX-V1800, Blue Ray Yamaha 1900, HDD Panasonic DMR-EH58
Højt. Yamaha 225 PMD Series
I køkken: NAD 325BEE, 525BEE & Dali Elegance.
Til top Vis elmfelt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af elmfelt
 
elmfelt
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 69
Sendt: 27 August 2008 kl. 18:34 | IP-adresse registreret  

Hey

 kan se dem på www.yamaha.com

H. Elmfelt



__________________
I stuen: AV-P. kalibreret Pioneer PDP-428XD, Receiver Yamahe RX-V1800, Blue Ray Yamaha 1900, HDD Panasonic DMR-EH58
Højt. Yamaha 225 PMD Series
I køkken: NAD 325BEE, 525BEE & Dali Elegance.
Til top Vis elmfelt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af elmfelt
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes