| Sendt: 13 August 2008 kl. 11:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg skal ha fundet mig en ny reciver/forstærker.
Har behov for 2 component indgange, mindst et par hdmi og et par analoge indgange. Bl.a. til PS3, Wii, Xbox360, ipod og computer mm.
Derud over skal den kunne trække et par Beovox7000 på hver 200watt + nogen små baghøjtalere.
Der udover ville det være rat med fx. bluetooth fjernbetjening hvis det findes ... Men det gør det nok ikke i den prisklasse jeg kigger på, for vil helst holde mig på under de 3000kr.
Er der nogen der har nogen gode forslag på mærke eller model?
tak 
|