| Sendt: 06 August 2008 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
1509 er umiddelbart den eneste af de nye denon receivere jeg kan se på deres hjemmeside, men det plejer at være til efteråret de skifter modeller. Enten er deres oplysninger på den mangelfulde eller også får den nye version kun 5.1 og generelt dårligere specs.
Edit: på den tyske side er der også 1709, den bliver lidt bedre end 08 modellen
Anyway, hifiklubben er de eneste der forhandler denon i DK. Nu kan jeg se i HenrikW's link at det er noget billigere i tyskland med den pågældende model, men ellers synes jeg generelt priserne plejer at være ret ens. __________________ Fars er bedst når mor rør den
|