Hejsa
Som i kan se, er jeg helt ny her. Derfor også helt blank 
Jeg er flyttet sammen med fruen, og derfor er vi ved at optimere lejligheden lidt.
I dag har jeg/vi en Exposure 2010, noget Teac CD afspiller, og en Denon Radio. Med et par jamo 707 efter. Alt i alt lidt noget rod, som ud over at fylde meget, slet ikke bliver brugt nok.
Så nu er planen at sælge det hele, og få noget pænere/mindre.
I samme omgang skal vi have skiftet det gamle , grimme CRT tv ud med et Panasonic TH42PX80 (regner jeg med)
Budgettet er ikke kæmpe stort, men jeg kan simpelthen ikke finde rundt i markedet af "reciver" anlæg. Alle mærker producerer disse "surround sound" løsninger.
Samsung, Phillips, Sony, Yammaha, Bose , osv.
Jeg synes at Samsung (jeg har ingen ide om kvaliteten) laver noget super flot design. Bose virker som nogen der opnår en ret lækker helhed i forhold til kvalitet, funktion osv.
Men alt i alt bygger jeg det kun på hvad jeg ser i salgs annoncerne, og hvad man hører rundt omkring.
Jeg vil helst ikke sætte beløb på, men loftet er ihvertfald 10.000kr. jeg kunne meget vel finde på at købe brugt, og vil nok gerne ned i at handle for 5-6000kr
Kan det lade sig gøre at få noget fornuftigt, hvor vi har Radio, Forstærker og CD afspiller integreret i en enhed som er pæn, og har et setup med nogle små (og gerne pæne) sattelit højtalere og måske noget sub til, til de penge?
Og har i nogle bud på hvad det kunne være?
Jeg er blevet anbefalet at købe B&W højtalere, og noget Onkyo Reciver, men jeg synes ikke umiddelbart at det ligner det jeg søger.
Surround er ikke et must, men de fleste af disse "reciver" setup, kommer jo alligevel med det, og så er det helt fint.