| Sendt: 04 August 2008 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg har en harman kardon 445, som jeg enlig er rigtig glad for, men har et stort problem med at den bliver virkelig varm, har lige målt den til 68 grader uden på kabinettet.
nogen der ved hvornår blæseren skal starte med at køle?
__________________ Mvh. Bo Larsen
|