Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 23:59   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør til hjemmebiografen
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør til hjemmebiografen
Emne Emne: Biografstole? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
S Hedegaard
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 August 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 04 August 2008 kl. 09:54 | IP-adresse registreret  

Hej med jer

jeg er ny bruger her.... synes det er interessant at læse alle de forslag og idéer til hjemmebiografer sådan rent teknisk.

er der nogen der har forslag til stole? Hvor kan man få dem? Nogle hjemmesider der er værd at gå ind og tjekke??

Jeg tænker at man kan have nok så fint udstyr men hvis man sidder af h...til....

mvh

Sander Hedegaard

 

Til top Vis S Hedegaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af S Hedegaard
 
Rune|WildChild
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 937
Sendt: 04 August 2008 kl. 10:16 | IP-adresse registreret  

Google er din ven www.biostol.dk og www.biograf-stole.dk ...

Mht. hvilke stole der er bedre end andre etc. så må jeg melde pas, her må nogen af herrerne med bio'er selv lige komme på banen..


__________________
Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
Til top Vis Rune|WildChild's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rune|WildChild Besøg Rune|WildChild's Websted
 
S Hedegaard
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 August 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 04 August 2008 kl. 10:28 | IP-adresse registreret  

ja, jeg har været inde og se de to hjemmesider - og også en side der hedder

www.copenhagenchairs.com       de to første virker lidt blå-avis agtige hvorimod den Copenhagen chairs virker mere prof. Men der er ingen priser der....

mvh Sander

 

 

Til top Vis S Hedegaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af S Hedegaard
 
SiXoN
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Februar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 74
Sendt: 05 August 2008 kl. 17:04 | IP-adresse registreret  

Hejsa,


Nu ved jeg ikke om du nogensinde har prøvet at side i en biografstol i over 5-6 timer, men det er et helved... (sad 16 time i træk på et tidspunkt) Så medmindre du køber nogle virkelig luxus biografstole, så ville jeg nok overveje nogle ordenlige lænestole. Og evt. selv montere kopholder osv, for at skabe stemning.
Så er der heller ikke så meget med beslag osv.

Til top Vis SiXoN's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SiXoN
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes