Bruger siden: 12 Maj 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 293
Sendt: 26 Juli 2008 kl. 11:46 | IP-adresse registreret
Har invisteret i et par dali ikon 5. er rigtig glade for dem. men synes ikke om min Rotel ra-970bx forstærker. vil gerne have nyt. noget helt nyt! min forstærker er 11 år gammel, ikke det at den ikke spiller godt det gør den vil bare gerne opgradere til noget bedre, noget med noget mere dynamik og kontrol. Ved ikke ret meget om forstærkere, er i tivivl om hvilken forstærker jeg skal ha? har et bugdet på ca 6000 kr. kan måske godt gå lidt mere op men vil helts holde det nede omkring de 6 da jeg ikke har særlig mange penge :D
jeg vil gerne høre om der er nogle der har erfaringer med dali og forstærker? altså hvilken/hvilke forstærkere der spiller godt sammen med dali? det vigtigt at forstærkeren har sub preout der jeg også går og drømmer om at få en sub i fremtiden.
det kunne være rart med noget viden om hvilke forstærkere der tjener bedst og hvad dali godt kan li at slå sig sammen med. - har kun været nede i hifiklubben og lytte til Nad! men ved ikke helt hvad jeg skal sige til Nad. det lyder faktisk godt. vil gerne have noget mere dynamik. mine højtalere trænger til noget mere kraft. og mere bas
Bruger siden: 27 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1416
Sendt: 26 Juli 2008 kl. 12:17 | IP-adresse registreret
Har sagt det før, men siger det igen... Der er naturlige grænser for, hvor meget bas dine Ikon 5 kan spille... Er spændt på og se om en ny forstærker kan gøre det for dig...
Sendt: 26 Juli 2008 kl. 12:21 | IP-adresse registreret
noget musik spiller den bedre end andet, altså hvis vi snakker bass.. okay. men vil stadig gerne opgradere.. har set lidt på disse ledninger. der står at de vil hjælpe på dynamik og bas.
Sendt: 26 Juli 2008 kl. 12:32 | IP-adresse registreret
det var jo sådan at jeg havde regnet med at købe dali 2 eller dali concept 2 da meningen var at jeg skulle have stander højtalere. men fik de her dali ikon 5 til demopris. 5000 kr. det jo billigt og de ku i hvert flad levere mere bas end de standerht'r kunne. men det bliver åbenbart nødvendigt med en sub senere hen? ville sige at det ikke ret med bas jeg mangler da. der mangler bare lidt.
Sendt: 26 Juli 2008 kl. 12:37 | IP-adresse registreret
6000JGA skrev:
det var jo sådan at jeg havde regnet med at købe dali ikon2 eller dali concept 2 da meningen var at jeg skulle have stander højtalere. men fik de her dali ikon 5 til demopris. 5000 kr. det jo billigt og de ku i hvert flad levere mere bas end de standerht'r kunne. men det bliver åbenbart nødvendigt med en sub senere hen? ville sige at det ikke ret med bas jeg mangler da. der mangler bare lidt.
Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
Sendt: 26 Juli 2008 kl. 13:10 | IP-adresse registreret
6000JGA skrev:
noget musik spiller den bedre end andet, altså hvis vi snakker bass.. okay. men vil stadig gerne opgradere.. har set lidt på disse ledninger. der står at de vil hjælpe på dynamik og bas.
Bruger siden: 19 September 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 388
Sendt: 26 Juli 2008 kl. 14:17 | IP-adresse registreret
6000JGA skrev:
Har invisteret i et par dali ikon 5. er rigtig glade for dem. men synes ikke om min Rotel ra-970bx forstærker. vil gerne have nyt. noget helt nyt! min forstærker er 11 år gammel, ikke det at den ikke spiller godt det gør den vil bare gerne opgradere til noget bedre, noget med noget mere dynamik og kontrol. Ved ikke ret meget om forstærkere, er i tivivl om hvilken forstærker jeg skal ha? har et bugdet på ca 6000 kr. kan måske godt gå lidt mere op men vil helts holde det nede omkring de 6 da jeg ikke har særlig mange penge :D
jeg vil gerne høre om der er nogle der har erfaringer med dali og forstærker? altså hvilken/hvilke forstærkere der spiller godt sammen med dali? det vigtigt at forstærkeren har sub preout der jeg også går og drømmer om at få en sub i fremtiden.
det kunne være rart med noget viden om hvilke forstærkere der tjener bedst og hvad dali godt kan li at slå sig sammen med. - har kun været nede i hifiklubben og lytte til Nad! men ved ikke helt hvad jeg skal sige til Nad. det lyder faktisk godt. vil gerne have noget mere dynamik. mine højtalere trænger til noget mere kraft. og mere bas
håber der er nogen der kan hjælpe :D
Jeg hørte denne her ganske kort og synes ikke det lød helt tosset
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum