Forfatter |
|
SpaceCow Udelukket fra forum

SpaceCow/Planet7
Bruger siden: 10 November 2005 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 19
|
Sendt: 15 Juni 2008 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er den (som sædvanligt) gal på HFIFpriser.dk. De ny samsung modeller f.eks. LE40A656A1C bliver der med HIFIprisers godkendelse snydt med. A1C i modelkoden betuder at det er den nordiske model med indbygget DVB-T/DVB-C tuner, men HIFI priser lader uden videre firmaer som Getmore, PRC data, Karvia, Laptops & Dansk Datasalg ligge sig ind på denne model, selvom den, når man følger linket, model de har er A1F, so er uden Samsung Garanti og uden DVB-C tuner.
Det er sgu da utroligt at HIFI priser går mere op i at tjene penge end at støtte forbrugerne og så lukket for de brodne kar, men "money talks" åbentbart.
2-3 mails til HIFI priser men angivelse af fejlen har resulteret i .....intet........
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
Sendt: 12 Juli 2008 kl. 13:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det du skriver at Getmore, PRC data, Karvia, Laptops & Dansk Datasalg alle parallel -importerer, og at man derved mister den danske garanti?
Er selv ved at kigge på nyt tv til soveværelset, så jeg var derinde for at kigge...
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
Til top |
|
|
Exxtreme Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
Sendt: 12 Juli 2008 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er det ikke hifipriser der bestemmer hvilke produkter de annoncerende forhandlere kan oprette... En forhandler kan frit oprette sig som forhandler af en given vare, uden de har mulighed for at tjekke om forhandleren nu også har den pågældende vare på lager...
Det vil også kræve enorme ressourcer hvis de skulle gå alle produkterne igennem og dobbelttjekke...
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
Sendt: 12 Juli 2008 kl. 15:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med wupti.com ? Er det også parallelimport? Jeg synes det er ret ugennemsigtigt
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
Til top |
|
|
sunmusic Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1065
|
Sendt: 12 Juli 2008 kl. 17:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Parallelimport er da den ubetydelige del af det.
PROBLEMET er at annoncørerne lister model A1F, som den dyrere model A1C. Det er snyd, svindel og bedrag. Hifipriser har ikke gjort noget forkert, men bør gøre lidt mere rigtigt. Specielt når de gøres opmærksomme gennem e-mail!
|
Til top |
|
|
Kalle_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
|
Sendt: 12 Juli 2008 kl. 18:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har kun gode erfaringer med Dansk Datasalg. Altid venlige hvis man skriver eller ringer til dem. De sender varerne lynhurtigt, og det jeg har købt, har altid virket. Jeg kigger direkte på deres hjemmeside efter det jeg skal bruge, så jeg skal ikke kunne sige om de reklamerer for TV, hvor model og pris ikke passer, men andre varer jeg har ledt efter, kan sjældent findes billigere andre steder (ingen regel uden undtagelse). Selv på EBAY ved de sælgere der trykker priserne helt i bund, er det oftest dyrere, eller fragten gør at prisen bliver ca. den samme.
|
nemligja Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
Sendt: 16 September 2008 kl. 10:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wupti.com handler ikke direkte hos producenten, ihvertfald ikke Samsung, som de siger i deres reklamer. Læste på nettet at de var sure på Samsung at det kun var de skandinaviske modeller med dvb-C tuner i og det var at vildlede kunderne. Hvis de handlede direkte hos producenten som de siger villle der jo naturligvis være den tuner i som de efterspurgte.
__________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
Til top |
|
|