Bruger siden: 05 Juli 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 948
Sendt: 14 Juni 2008 kl. 00:09 | IP-adresse registreret
kunne man ikke se på om første indlæg på alle hifi4all bruger gøres til lærkket indtro
til at vise hvordan enes anlæg-tv eller andet som det er til dato ?
det virker sku lidt kedlidt selv om jeg har brugt noget tid på start siden ?
Rotel 1095
sølv 5*200 watt (Forstærker) er målt i Hi-Fi blad med flere watt ca 5*250 watt. vægt 35 kg power.
Sony playstation 3 (Blu-Ray maskine) Har HDMI kan gå online på nette og hente nyt software til ps3 og kan snarke headsæt på dyret.kan ha problemer med at komme på nette.
Højttalere: 2 stk. Aurum Cantus Volla (Front) Håndlavet i Cina vægt 21 kg kan bi- wire på ellers er der læder på front af foden og fået 11 gange lak og fik super anmeldelser i flere hi-fi blade og en af test personerne købte selv højtalerne bagefter testen , skrev at denne højtaler hører til 150.000 kr enden af lyd.nu ville jeg hører denne højtaler bagefter var der en der var solgt til drømme land.
til at sælge i udelandet i nu.
Projektor: Infocus IN BIG 78 (Projektor) DarkChip3 har HDMI vender selv billedet og man trykker på en knap så er den indstillet med farver og lys. Super let at bruge. Infocus har fået flere Hi-Fi priser.
Sendt: 14 Juni 2008 kl. 11:51 | IP-adresse registreret
Hvorfor bruger du ikke bare de samme fotos som på din anden præsentation? De kan vel kopieres hertil?
Fotoreportagestilen kan godt blive spændende, hvis man skifter mellem registreringsfotos ( hvor hele anlægget er på og dele af stuen) og så close-up fotos af dele af anlægget.
__________________ Forhandler af Pathos, Gamut
WEBSIDE:http://www.hifihuset.dk/Velkommen.html
Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
Sendt: 14 Juni 2008 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
Så vidt jeg har forstået vil power watt gerne have at det første indlæg i en "show of" tråd med ens grej, skal være flottere og mere præsentabelt. Fx kunne man lave et første indlæg som var lidt mere egnet til at vise billeder frem med. Som det er nu, er det ikke så nemt da første indlæg bare ligner et indlæg som alle andre, bare med billeder i.
Bruger siden: 05 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 316
Sendt: 14 Juni 2008 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
Såvidt jeg har forstået det, opfordrer Power Watt til, at man fra hifi4all's side af, kunne lave et specielt "første indlæg" til trådstarteren. Dette "første indlæg" skulle så have nye funktioner, og nemmere billedupload osv. alt sammen for at gøre det mere lækkert og præsentabelt, og for at det kunne skille sig ud fra de kommende indlæg i tråden. Dette er i mine øjne en god idé, da det også ville skabe større incitament, ihvertfald for mig, til at gøre noget mere ud af en præsentation af ens setup. god idé PW. Og lækkert setup, er vild med dit rotel. Dine Ht. ved jeg ikke så meget om, andet end hvad jeg har læst, og så har jeg kort hørt et par leisure ht. spille noget let jazz, og det gjorde de sgu til UG.
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
Sendt: 15 Juni 2008 kl. 00:46 | IP-adresse registreret
Hi-Sonny-Fi skrev:
Ja billedeupload stinker her på H4A.
Har tit undret mig at en så stor side ikke har et ordentlig system til formålet.
det har jo også noget at gøre med, hvilken type forum man har investeret i fra starten. Vores indkøb af forum, har den upload funktion som du har adgang til og jeg synes det fungerer fint. Jeg kan smide billeder ind i 35kb, hvilket ikke er vildt meget men trafik koster $$ .. og så er det bare at bruge imageshack eller din egen server, hvis du vil smide større billeder ind.
Meget afhænger af hvad man vil bruge tid [læs: penge) på. vil man forbedre upload funktionen, som mange i forvejen er tilfreds med, eller vil man bruge det på at skabe nye ting ? (man kan også gemme alle pengene i lommen, men det er dog ikke vores målsætning)
Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
Sendt: 15 Juni 2008 kl. 00:59 | IP-adresse registreret
witzel skrev:
Hi-Sonny-Fi skrev:
Ja billedeupload stinker her på H4A.
Har tit undret mig at en så stor side ikke har et ordentlig system til formålet.
det har jo også noget at gøre med, hvilken type forum man har investeret i fra starten. Vores indkøb af forum, har den upload funktion som du har adgang til og jeg synes det fungerer fint. Jeg kan smide billeder ind i 35kb, hvilket ikke er vildt meget men trafik koster $$ .. og så er det bare at bruge imageshack eller din egen server, hvis du vil smide større billeder ind.
Meget afhænger af hvad man vil bruge tid [læs: penge) på. vil man forbedre upload funktionen, som mange i forvejen er tilfreds med, eller vil man bruge det på at skabe nye ting ? (man kan også gemme alle pengene i lommen, men det er dog ikke vores målsætning)
Jamen det skulle nu heller ikke forståes som brok. Men syntes bare at der findes rigtig mange sider der har en klart lettere måde at uploade billeder på. Men det er nok bare mig.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum