| Sendt: 14 Juni 2008 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mange tak for svar
Nu mere jeg ser på creative media explorer nu mere skodet bliver det - og så den help-vejledning - UHA da - Bli'r så gal over sådan noget, når man nu har fået en fin ZEN - Købte den bl.a. på grund af den fine store skærm - som er meget lettere at se end den lille Micro - Der er sandelig også sket noget med betjeningen.
Jeg fristes til at bruge ITUNES og så lægge musiken over i Zen bagefter. Er nemlig begyndt at indspille mine CD'er her i god kvalitet som jeg evt. kan konvertere til en god MP3 her. Grunden til Itunes er bl.a. at jeg bruger Squeesbox. Så har jeg også mine radioPodcast her. Det er ikke fordi jeg henter musik hjem i IPOD format.
Min Creative Media Souce, som jeg brugte til Zen Micro var rigtig god til mange ting. Bl.a. optager jeg programmer fra min tuner, som er sat til PC'en. Så jeg skal ihvert falde bruge et eller andet til at optage fra Tuner. - Kan ikke finde ud af at tilslutte min nye ZEN til Media Source men har fået den tilslutte Windows Media Player.
Nu ved jeg ikke om der er behov for de andre ting i ZEN Media Explore, men så må det prøves hen ad vejen. Hvad med foto og video ?
Det kan godt være dine nævnte programmer er bedre, men kan de bruges til mit formål.? Findes der noget bedre at optage radio fra Tuner på. (altså på PC)
Venlig hilsen Birgit
|