Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 17:17   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør til hjemmebiografen
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør til hjemmebiografen
Emne Emne: D-Box Technology? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 4606
Sendt: 05 Juni 2008 kl. 00:47 | IP-adresse registreret  

Jeg så lige dette idag.
Kilde: http://www.blu-ray.com/news/?id=1357

Blue Underground Adds D-Box Support


D-Box Technologies and Blue Underground have jointly announced that
Blue Underground, who recently announced its first wave of Blu-ray
titles, has licensed the right to use D-Box motion code on their
upcoming Blu-ray releases. The first Blu-ray title from Blue
Underground to use the technology will be the upcoming release of 'The
Final Countdown'.


William Lustig, President of Blue Underground commented, "We
are quite impressed by the potential of what we have seen. We really
think the unique
features provided by the D-BOX's technology will provide us with an
interesting marketing angle in the re-release of popular movies in the
high
definition Blu-ray format".


D-Box motion code, when combined with D-Box equipment,
provides a unique viewing experience where your seat reacts to the
images on screen. The majority of major Hollywood studios have also
licenced the technology, and include it on may of their releases.

Det har jeg ikke hørt om før. Lyder jo lidt som Buttkicker....


__________________
Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
Til top Vis Raskolnikov's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Raskolnikov
 
steffenman
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Mowee.dk

Bruger siden: 18 Marts 2007
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 517
Sendt: 14 Juni 2008 kl. 18:07 | IP-adresse registreret  

D-Box er lidt videre end Buttkicker... Der bevæger stolen sig helt således du føler du bevæger dig med i podrace i starwars..

 

se videoen her:

http://www.gadgetgossip.net/episodes/12.html



__________________
109 Blu-ray film and counting!
Ejer af Mowee I/S & Mowee ApS.

Håndtering af mediafremvisning.
Til top Vis steffenman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af steffenman Besøg steffenman's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes