Bruger siden: 13 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 15
Sendt: 04 Juni 2008 kl. 23:52 | IP-adresse registreret
Kære forum
Jeg er kommet i lidt af en knibe: På mandag skal jeg have mine elever til dansk-eksamen. Hertil skal jeg ha kopieret et par kortfilm fra VHS til VHS....det er satme mange år siden jeg har gjort det, og jeg kan simpelthen ikke få andet end sne på båndet! Har forsøgt mig med forskellige videomaskiner og scartkabler....Er der en venlig sjæl der vil beskrive hvordan det hele skal forbindes, så jeg kan få kopieret...?
Bruger siden: 08 Juni 2007 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1336
Sendt: 04 Juni 2008 kl. 23:55 | IP-adresse registreret
Hvis ikke det virker når du sætter scart fra den ene video til den anden og husker at sætte den video der skal optage på den scartindgang du bruger (AV1 eller AV2 hedder de som regelt), så kan det være en kopisikring der forstyrer...........
Men hvis det er hjemmelavede optagelser, så burde det ikke være tilfældet.
Bruger siden: 13 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 15
Sendt: 05 Juni 2008 kl. 00:14 | IP-adresse registreret
Oh my God, det virker! Jeg tør ikke indrømme hvor lang tid jeg har brugt med udelukkelsesmetoden, at afprøve samtlige mulige kombinationer af scart-indgange og bånd....
Bruger siden: 08 Juni 2007 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1336
Sendt: 05 Juni 2008 kl. 00:23 | IP-adresse registreret
Peteurre skrev:
Oh my God, det virker! Jeg tør ikke indrømme hvor lang tid jeg har brugt med udelukkelsesmetoden, at afprøve samtlige mulige kombinationer af scart-indgange og bånd....
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum