| Sendt: 06 April 2008 kl. 15:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Alle, Jeg skal ud og have fat i et nyt kabinet til mine to monoblokke, da de gamle ikke just pynter i lejligheden :) Jeg har opgivet at lave nogle selv, pga. manglende tid/værksted/værktøj. Det skal meget gerne være alu-kabinet i sort..enkel stil. I andre tråde omtales steder man kan købe kabinetter..men det eneste jeg syntes har rigtig fede kabinetter er hos THL audio, deres PWRAM-2 http://www.thlaudio.com/indexE.htm. Jeg har skrevet til dem, men modellen er udsolgt og de forventer ikke at få nye hjem desværre :(. Mine spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe med: - Kender i andre sider/fabrikanter eller lignende, hvor man kan købe et kabinet i nogenlunde stil med PWRAM-2 fra THL audio?
- Er der en af jer, som kender en person/firma, hvor man kan få lavet kabinet efter mål eller som 2 sortering, uden det koster en bondegård? (<5k) :)
Håber jeg kan få lidt input herfra, synes det er en JUNGLE at finde rundt i, og der er meget få sider som virker som om de har noget seriøst. Det billigste sted at købe, er sandsynligvis asien tror jeg. Mvh Michael
|