Forfatter |
|
torkild Udelukket fra forum

Produktionsteknikker, Dynaudio
Bruger siden: 15 Juli 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1309
|
Sendt: 29 Marts 2008 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er selv på jagt efter et billigt Panasonic tv, og inspireret af forummet på recorder.dk undersøgte jeg priser ved mænge køb ved at par forhandler.
TH-42PZ85
Ved 1-5 stk. 13499,- inkl. fragt
Ved 6-10 stk. 12999,- inkl. fragt
Ved 11 stk og over 12699,- inkl. fragt.
Væg ophæng (fast) + 400,-
Jeg undersøger nærmere på 46" og du høre fra mig vedr. priser.
Jeg er i tvivl om det er en original Panasonic væg ophæng, men den passer hvertfald til tv´et. Jeg har sendt en mail, der vil opklare spørgsmålet.
Priserne er med 2 års FULD garanti og Fragt !! Se handelsbetingelser : http://www.lcd.dk/Default.aspx?ID=26
Denne forhandler er en meget seriøs forhandler, og evt. problemer vil altid blive løst. Altså ikke noget med at risikere, noget med ikke at kunne lavet sit tv ved evt. uheld. Andmelders af forhandleren : http://www.pricerunner.dk/retailer/26521/reviews Her udover tilbydes 4 års udvidet garanti http://www.lcd.dk/Default.aspx?ID=71 til 1499,- uden selvrisiko !
Leverings tid ca. 3 uger, og det er samme leverings tid som man skal for vente fra de andre steder ved storkøb. Husk på _ingen_ har dem endnu på lager, så du kommer ikke til at vente i lang tid efter andre har fået sit tv.
Denne tråd er kun for 42", men en tråd til 46" følger når priserne kommer, hvis at folk har lyst.
Meld dig til via PB (med overskriften : TH-42PZ85 + Dit navn) og jeg skriver dig op, og jeg noter det her i tråden, men vær seriøs så vi sammen kan spare mange penge og så fuld garanti.
Tilmelding slutter Torsdag d.10 april kl. 21. Jeg holder løbende LCD.dk uptodate, så de kan resevere fjernsyn til os
Ps. Jeg gør dette frivilligt og vinder ikke 1 krone på det, andet end at jeg sammen med andre også kan spare på mit TV 
www.recorder.dk ønsker ikke at have mig som medlem mere pga. en formulerings fejl i lcd.dk handelsbetingelser (som de rettede med det samme og beklagede), og fordi at Lars (Ansvarshavende redaktør) beskylder mig for at være "købt" af lcd.dk til at markedsføre dem på recorder.dk.... Langt ude !
__________________ Med denne udtalelse repræsentere jeg kun mig selv, og ikke Dynaudio.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 20:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Slet ingen der er med på et fælles køb ?
__________________ Med denne udtalelse repræsentere jeg kun mig selv, og ikke Dynaudio.
|
Til top |
|
|
nero Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Status: Offline Indlæg: 74
|
Sendt: 31 Marts 2008 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
jooo måske men ikke til den pris ... kan jo få skærmen i Tyskland til 10 - 11k!?!?
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 31 Marts 2008 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
nero skrev:
jooo måske men ikke til den pris ... kan jo få skærmen i Tyskland til 10 - 11k!?!?
|
|
|
Ikke 10K men tæt på 11K + Fragt og UDEN 2 års fuld garanti
Så det kommer jo også an på hvilken sikkerhed du ønsker. __________________ Med denne udtalelse repræsentere jeg kun mig selv, og ikke Dynaudio.
|
Til top |
|
|
sunmusic Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1065
|
Sendt: 31 Marts 2008 kl. 17:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjaa Torkild, det virker sku til at du ikke kun går dit eget ærinde, med mindre du er ved at anskaffe dig både et 42 tommer OG et 46 tommer.
Jeg undskylder denne kommentar hvis du bare er venlig person som gider besværet med at organisere et fælleskøb af en skærm som du ikke selv skal købe.
|
Til top |
|
|
nero Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Status: Offline Indlæg: 74
|
Sendt: 31 Marts 2008 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
torkild skrev:
nero skrev:
|
|
|
Så det kommer jo også an på hvilken sikkerhed du ønsker. |
|
|
Så vidt jeg ved er der altid 2 års reklamationsret ved køb indenfor EU's grænser.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 31 Marts 2008 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
sunmusic skrev:
Tjaa Torkild, det virker sku til at du ikke kun går dit eget ærinde, med mindre du er ved at anskaffe dig både et 42 tommer OG et 46 tommer.
Jeg undskylder denne kommentar hvis du bare er venlig person som gider besværet med at organisere et fælleskøb af en skærm som du ikke selv skal købe.
|
|
|
Så må du gerne sige undskyld ! Det nemt at beskylde folk for noget, men tager du ansvar for det du skriver ? Har du beviser ? Nej vel.
Skriv til martin"-a-"LCD.dk og spørg ham om jeg får noget andet ud af det end muligheden for at købe til samme pris som alle andre. Jeg har ikke noget at skjule. Jeg skal have mig en 46" og min tanke var at lave en stor Fælles fælles køb på både 42" og 46". Men der går et stykke tid før 46" til DK, og jeg havde lavet alt "arbejdet" så jeg syntes at jeg ville øve mig på et fælles køb på 42"éren. 
Det forgår på denne måde: 1. I tilmelder jer på PB. 2. Når vi når slut datoen tæller jeg sammen, og er vi nok kontakter jeg LCD og jer. Jeg giver jer og mail adr. til LCD, og jeg giver LCD jeres mail adr. Så arrangere LCD at i kan betale via deres hjemme side (som normal internet salg).
Færdig slut.
Det helle beror på at er man mange der køber på samme tid, så har butikken mindre omkostninger per vare - og en det giver vores besparelse  __________________ Med denne udtalelse repræsentere jeg kun mig selv, og ikke Dynaudio.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 31 Marts 2008 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
nero skrev:
torkild skrev:
nero skrev:
|
|
|
Så det kommer jo også an på hvilken sikkerhed du ønsker.
|
|
|
Så vidt jeg ved er der altid 2 års reklamationsret ved køb indenfor EU's grænser.
|
|
|

Du skriver jo det selv ! Jeg skriver : 2 års fuld garanti Så er det op til dig om det er forskellen værd. Husk at ligge en dyr fragt til de tyske og andre priser. Samlet set så tror jeg at dette er en af de aller bedste handler på det tv, hvis ikke det bedste. __________________ Med denne udtalelse repræsentere jeg kun mig selv, og ikke Dynaudio.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 31 Marts 2008 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjekkede lige mail og fandt lidt om beslaget:
Det er et Mr. Platinum 30-63" GWB-5 Det er et universal beslag med tilt funktion.
|
Til top |
|
|
sunmusic Forum Bruger

|
Sendt: 31 Marts 2008 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
undskyld!
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 01 April 2008 kl. 05:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Det var der ikke mange der ville være mand til.
|
Til top |
|
|
sunmusic Forum Bruger

|
Sendt: 01 April 2008 kl. 07:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
torkild skrev:
|
|
|
med det profilbillede du har så tør jeg ikke andet
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 01 April 2008 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
sunmusic skrev:
torkild skrev:
|
|
|
med det profilbillede du har så tør jeg ikke andet
|
|
|
Ja den er meget farlig
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 03 April 2008 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser ud til at jeg bare skal droppe det ?
Vil man virkelig helst købe til dyre penge andre steder ? __________________ Med denne udtalelse repræsentere jeg kun mig selv, og ikke Dynaudio.
|
Til top |
|
|
HugoB Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 66
|
Sendt: 10 April 2008 kl. 02:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Torkild!
Det var en lang og træls debat. Hvis dit tilbud om at være med stadig står ved magt er jeg på!: TH-42PZ85

Hugob
|
Til top |
|
|
Benny_g Forum Bruger

Bruger siden: 18 Februar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 30
|
Sendt: 10 April 2008 kl. 12:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pt har vi fået et tilbud fra fleggaard på recordere.dk. 11.000 for fjernsynet. og ifølge panasonic danmark, skulle fuld panasonic garenti gerne dække hvis garenti beviset bliver stemplet.
|
Til top |
|
|