Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 19:41   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør til hjemmebiografen
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør til hjemmebiografen
Emne Emne: Uni. fjernbetjning til både IR og RF (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
vestre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003
Status: Offline
Sendt: 29 Marts 2008 kl. 12:44 | IP-adresse registreret  

Hey

Er på udkig efter en universal fjernbetjening, som både kan køre IR og radio frekvens på samme tid. Planen er at jeg vil have koblet tv, sat og et Bose lifestyle system sammen i en fjernbetjening. Er på udkig efter en fjernbetejning som helst ikke er med touch og gerne med et pænt design og ikke for meget plast. Samtidig skal den også have macro funktion.

Er brændt lidt varm på Systemline ARC7 og har faktisk også købt en, men kan dog ikke læse mig frem til om den kan bruges til RF også (Hvilket folkene i hifiklubben dog mente) Vil dog godt lige være sikker på at den kan komme til at fungere med RF inden jeg tager den i brug. Hvis problemet er at den ikke kan sende RF - så har jeg i forvejen en omformer fra IR til RF i fjernbetjeningen til parabolen som jeg bare kan flytte over, da parabolen stadig skal køre via RF. Problem er nok mere om koderne fra Bose fjernbetjeningen kan koden i ARC7'eren.

Håber at nogen af jer han nogle gode bud og evt erfaringer med andre modeller som både kan køre IR og RF.
Til top Vis vestre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af vestre

vestre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003
Status: Offline
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 13:19 | IP-adresse registreret  

Tror selv jeg har fundet svar på mit spørgsmål, men ville dog dele det med andre som har et Bose Lifestyle system og også er træt af at have flere fjernbetjeninger liggende fremme.

Fandt via forumet på remotecentral.com frem til dette indlæg http://www.remotecentral.com/cgi-bin/mboard/rc-pronto/thread .cgi?15338,3

Efter hvad jeg kan læse mig frem til burde jeg kunne kode signalet fra lifestyle systemet ved at holde universal fjernbetjeningen foran bose systemet og samtidig trykke på den knap som man vil have kodet på universal fjernbetjeningen. Har endnu ikke selv afprøvet det i praksis, men hvis nogen har interesse i at høre om det kommer til at funger kan de jo lige smide en kommetar - så deler jeg gerne ud af min erfaringer.
Til top Vis vestre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af vestre

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes