| Sendt: 29 Marts 2008 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey
Er på udkig efter en universal fjernbetjening, som både kan køre IR og radio frekvens på samme tid. Planen er at jeg vil have koblet tv, sat og et Bose lifestyle system sammen i en fjernbetjening. Er på udkig efter en fjernbetejning som helst ikke er med touch og gerne med et pænt design og ikke for meget plast. Samtidig skal den også have macro funktion.
Er brændt lidt varm på Systemline ARC7 og har faktisk også købt en, men kan dog ikke læse mig frem til om den kan bruges til RF også (Hvilket folkene i hifiklubben dog mente) Vil dog godt lige være sikker på at den kan komme til at fungere med RF inden jeg tager den i brug. Hvis problemet er at den ikke kan sende RF - så har jeg i forvejen en omformer fra IR til RF i fjernbetjeningen til parabolen som jeg bare kan flytte over, da parabolen stadig skal køre via RF. Problem er nok mere om koderne fra Bose fjernbetjeningen kan koden i ARC7'eren.
Håber at nogen af jer han nogle gode bud og evt erfaringer med andre modeller som både kan køre IR og RF.
|